Forum medical - întrebări și răspunsuri medicale
Vizitarea site-ului implică acceptarea cookies-urilor. Citește mai multe
Forum medical Regulament Colaborare - răspunsuri

vaginita mixta

22-02-2010, ora 14:16
buna ziua,ma numesc maria am 28 de ani am fost la medicul ginecolog si mi-a spus ca am vaginita mixta si anexita mi-a dat tratament si pt prietenul meu,in timpul tratamentului nu aveam voe sa facem sex eu am terminat tratamentul dar prietenul meu nu si am facut sex, dupa cateva zile am obs o secretie groasa si alba pana atunci nu am avut asa ceva niciodata, la cateva zile ia aparut si prietenului meu el a fost la medic si ia zis ca are uretita, am ramas socata nu pot sa-mi imaginez de unde are ma gandesc ca poate eu sunt de vina pt ca am avut mai mereu infectie urinara sia nexita xu toate ca m-am tratat.mentionaez ca stau cu prietenul meu de 2 ani si nu am mai avut si alte relatii intime inafara de el. nu pot sa inteleg de unde are uretita ma tot gandesc oare tot eu sunt de vina? va rog sa-mi raspundeti vineri ma duc si eu din nou la medic imi este asa rusine de doctorita mea eu am fost cu nexita si acum ma introc sa spun alte ale.sincer sunt disperata
5 comentarii
24-02-2010, ora 16:42
Autor: Casa drhouse | Dr. Balcan Anisoara - Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Cred ca antibioticul primit pentru anexita si vaginita mixta a fost cam puternic, cam agresiv si ai facut o candidoza vaginala de la acesta . Si asa ati luat unul de la altul. Nu-ti fie rusine,nu e vina ta pentru aceasta scurgere, in mod sigur ai facut aceasta reactie la antibiotice care, de altfel, este frecventa.Foloseste pana vineri o solutie pentru spalaturi vaginale si atat. Unul dintre voi sa faca un examen al secretiei vaginale / uretrale.
26-02-2010, ora 20:56
va multumesc, si eu m-am gandit la asta dar nu imi venea sa cred cu toate ca si medicul prietenului meu a sus la fel ca dv, am fost din nou la medic si acum astept rezultatele dar sincer imi este teama ce tratament imi va da sper sa nu imi dea din nou ceva puternic
05-03-2010, ora 20:17
am fost la medic din nou nu mai mi-a esit anexita dar ma simt la fel ba mai rau cand mi-a venit ciclul aproape am lesinat de durere i-am spus doctoritei si mi-a dat din nou biseptol di diclofenac, vaginita mixta exocervicita mi-a iesit din nou am primit acelasi tratament flagyl pastile si cervugid ovule si spalaturi vaginale cu tantum rosa apoila 21 de zile de la inceperea tratamentului mi-a dat tinizol 500mg 4 pastile o data dar i-am spus ca mi-a fost rau din ele si mi-a zis sa repet din nou flagyl ma gandesc ca poate acum da rezultat totusi pt anexita cred ca este un tratament prea usor pt ca nu mi-a trecut si biseptol am mai luat si eu inainte sa ma duc la medic ma gandesc sa nu imi fac rau atat biseptol i-am zis doctoritei si a zis ca nu are nimik si ca pot lua biseptol si diclofenac din 2 in 2 luni. Eu as fi vrut sa imi treaca anexita nu sa iau biseptol asa des
11-08-2010, ora 11:02
Autor: allessia
in cazul in care medicul ti-a prescris ovule...acestea se pot lua si in timpul menstruatiei?
15-12-2010, ora 14:16
Autor: lavyy
buna,ma numesc lavinia si am 21 de ani.nu demult am fost la medic si am fost diagnosticata cu vaginita mixta si am primit urmatorul tratament:fluomizin 10g comprimapte vaginale,metronidazol arena 250 mg (mi s-a sp sa le iau dimineata si seara si eu si prietenul meu) si canesten cu care ma dadeam seara inainte de culcare si eu si prietenul.dar nu inteleg de ce si akum mai simt arsusri cand urinez si cateodata si dak nu ma duc la baie.tin sa va spun k am terminat tratamentul de 3 zile si prietenul meu mai are o zi k a uitat sa ia de 2 ori.am citit prospectele si la fluomizin scria k o sa simt ceva arsuri la inceputul tratamentului dar eu ma simtit pe toata perioada tratamentului si akum ceva mai rar dar le simt.vreau sa stiu dak e normal sau nu mi-a trecut inca? tin sa va mai spun k eu numai cu el am avut relatii sexuale si nu am mai avut nici un partener in afara de el dar el a mai avut o partenera inaintea mea.la inceput o perioada destul de lunga am folosit prezervative si de cand nu mai folosim au inceput problemele.nu este an in care sa nu ma duc la ginecolog.el tot spune k il dor rinichii si urina ii e mai inchisa si nu ii e limpede.va rog sa imi spuneti dak e din cauza asta? deja m-am saturat de mine nu stiu ce am,sunt disperata.
cand am fost akum trei luni mi s-a spus ca am o rana pe uter si mi s-a luat de pe rana secretie si am facut analize la care a iesit k am o inflamatie sau ceva de genu si mi s-a facut si testu papa nicolau la care mi-a iesit II.oare ce pot sa am ca am dat o groza de bani pe medicamente?? dak puteti va rog sa-mi spuneti ce inseamna mai pe larg vaginita mixta. va rog sa ma ajutati!!
Adaugă un comentariu / răspuns


Medical Black Friday Medical Black Friday