usturimi groaznice la urinat de aproape 1 an de zile neintrerupt

23-10-2007
abamaria
Nu este medic/terapeut
abamaria
Buna ziua. Ma numesc Irina. Am 25 ani.Acum 11 luni am nascut prin cezariana 2 bebelusi minunati. Insa de atunci am niste usturimi puternice la urinat (non-stop). Am facut analize de sange, de urina, uroculturi. Toate mi-au iesit bine. Medicul ginecolog mi-a spus ca sunt bine dpdv medical insa mi-a prescris diferite tratamente cu ovule, antibiotice si Tantum Rosa. Nici unele nu au dat rezultat. Pe mine ma ustura in continuare. Ma fulgera si ma ustura ca si cum as avea o rana deschisa sau as fi iritata. Mentionez ca nasterea a decurs normal, nu au fost probleme si in general sunt um om sanatos, dar m-am pricopsit cu aceasta neplacere din perioada cand stateam in maternitate asteptand sa atinga ingerasii mei greutatea optima pentru a putea pleca acasa cu ei.Si de atunci nu am mai scapat de ea. Am ajuns sa ma abtin cat mai mult doar ca sa mai aman senzatia aceea neplacuta de usturime. Mersul la toaleta a devenit un cosmar pentru mine.Poate e important sa spun ca la analize tot timpul mi-a iesit Ph putin mai mare decat limita normala... As avea nevoie de un sfat, de o parere... ce pot sa fac sa scap de usturimi? Orice? Va multumesc anticipat!!!
4 comentarii
0
29-10-2007, ora 00:00
alyaly
Nu este medic/terapeut
alyaly
AM AVUT SI EU ASEMENEA PROBLEME DAR MEDICUL MEU GINECOLOG MI-A PRESCRIS NISTE OVULE: "Neoxene Ovuli". ASA SCRIE PE CUTIE. ESTE UN DEZINFECTANT. SI UN ANTIBIOTIC:CIPROLEN SAU CIPRINOL (AVETI GRIJA DACA MAI ALAPTATI)NU MAI STIU CARE. CEL MAI SCUMP.MA SIMT FOARTE BINE DE ATUNCI.
ASTEPT SA-MI SCRIETI CUM VA MAI SIMTITI.
0
30-10-2007, ora 00:00
abamaria
Nu este medic/terapeut
abamaria
Multumesc mult pt sfat. Am sa incerc si eu ovulele. Cate zile dureaza tratamentul? Antibioticul se ia o data pe zi? Cum va sfatuit pe dvs medicul ginecolog? Sau e suficent sa urmez indicatiile din prospect? Multumesc! Irina
0
30-10-2007, ora 00:00
alyaly