desi se excita, avem raporturi nu mai reuseste sa ejaculeze!

13-07-2009
kmy.black
Nu este medic/terapeut
kmy.black
prietenul meu de ceva timp a inceput sa aiba o problema in timpul actului sexual!! prima data am remarcat ca sperma nu mai are aspectul ala albicios si nici aceeasi consistenta, a devenit mai mult un lichid transparent si fara consistenta!!a mai fost o perioada de revenire la normal, numai ca acum este si mai grav!
desi se excita, avem raporturi nu mai reuseste sa ejaculeze!! incearca si nu reuseste!!!un timp am crezut ca e asa din cauza ca e foarte stresat din motive de serviciu, parinti, dar parca dureaza prea mult si prea se agraveaza situatia!!
mi-ar prinde bine un sfat, o opinie de la cei care mi-o pot oferi, ms mult!
5 comentarii
0
28-07-2009, ora 01:09
Criss23
Nu este medic/terapeut
Criss23
buna... nu sunt medic dar itzi pot da un mic sfat. Stiu pe cnv care a avut o problema asemanatoare... lipsa consistentzei apare datorita numarului de raporturi sexuale pe care le are individul. Daca exagerezi cu sexul poate aparea aceasta disfunctzie, dar stai linistita este trecatoare. Incercatzi sa reducetzi numarul de raporturi sexuale lunare... si eventualele lui masturbari ( daca este cazul ). Daca nu se rezolva problema... ar trebui sa mearga la un medic.
0
08-08-2009, ora 14:25
mihaibucuresti
Nu este medic/terapeut
mihaibucuresti
din cauza raporturilor sexuale cu ejaculare are aceste probleme.daca nu respecta o pauza de apr.2 sap., sa se poata regenera si produce spermatozoizi, va apare, inevitabil dureri lombare stare de epuizare slabirea fortei musculare si mentale.!AJUTORUL DIN PARTEA TA, ESTE SA NU IL LASI SA EJACULEZE, SA-TI SPUNA CIND SIMTE CA EXPLODEAZA SI TU SA NU TE MAI MISTI SI SA IL PASTREZI IN INTERIOR CAM LA O DISTANTA DE 2 CM, PINA REUSESTE SA ISI REVINA, DUPA CARE PUTETI CONTINUA.EL TREBUIE SA-SI RETINA RESPIRATIA.TRAGE AER SI NU MAI RESPIRA PINA NU II TRECE ACEA FAZA DE PREA PLIN!!!!
SUCCES! !
0
14-08-2009, ora 14:26
andreea17ani