ulcer duodenal si-sau colon iritabil

08-04-2008
mihnea
Nu este medic/terapeut
mihnea
buna seara!presupun ca foarte multi dintre dv sunt medici si as dori un sfat!de cca doi ani ma chinuie ulcerul duodenal pe care l-am descoperit abia toamna trecuta cand am avut urmatoarele simtome:durere in capul pieptului, balonari eructatii(masive), stare generala de rau, ameteala, slabiciune, aciditate, eructatii acide(le simteam pe gat).am fost la medic, am facut un bariu si a descoperit ulcerul!din luna noiembrie fac tratament regulat in prima luna am luat omeran, colospasmin, dicarbocalm si debridat apoi lunile febr, marie, aprilie nezium 2/zi, colospasmin 3/zi si sucralan 3/zi!problema este urmatoarea:am ramas cu balonarile si eructatiile desi la un nivel mai scazut ele persista si apar cu precadere in momentele de oboseala, agitatie, la anumite alimente(crenvusti, lapte, branza, vin, legume, la acidulat, salata si multe altele...practic nu prea mai pot manca nimic...) se acumuleaza gaze care persista uneori si dupa urmatoarea masa practic ma umflu ca un balon si imi este rau!sincer ma asteptam la mai mult de la tratamentul asta pt ca sunt aprox 6 luni neaintrerupte de medicamente(din cate vedeti e doza destul de mare) si s-a obtinut numai o usoara ameliorare+dispartia aciditatii care imi venea din stomac pe gat!astept opiniile si recomandarile dv in legatura cu cele prezentate pt ca efectiv nu mai stiu ce sa fac..multumesc!precizez ca am avut heliobacter pylori dar l-am tratat dupa schema tipica de tratament la indicatia unui medic!cel de-al doilea test a iesit negativ!
1 comentarii
0
12-05-2008, ora 00:00
xw
Nu este medic/terapeut
xw
sal

si eu am inceput ca tine cu ulcer duodenal, am luat o tona de pastile timp de vreun an...pana ma-m hotarat sa imi fac endoscopie si sa descoper ca nu mai am ulcer.dar aveam alte simptome acum...balonari, dureri abdominale partea dreapta jos, stari de au, lipsa de energie...si am fost diagnosticat cu colon iritabil.