trisomia 21

09-09-2009
dana.luncan
Nu este medic/terapeut
dana.luncan
aca cineva stie mai multe despre asta va rog sa imi spuneti si mie.
Am 35 de ani si sunt insarcinata in 16 saptamini si mi-am facut testul pentru trisomia 21, rezultatul testului a fost urmatorul: pacienta apartine unui grup cu risc crescut de trisomie 21 fetala, risc calculat 1/50. Valorile au fost urmatoarele:
AFP: 25UI/ML MOM 0.82
HCG TOTAL: 50214 MUI/ML MOM 2.71
ESTRIOL LIBER: 1.06 NG/ML MOM 0.31

PRAG DE DECIZIE 1/250


DIN PACATE SUNT PROGRAMATA LA MEDIC DE ABIA PESTE 3 SAPTAMINI SI SUNT DISPERATA PENTRU CA NU STIU CE INSEAMNA ACEST REZULTAT SI DACA CUMVA AR TREBUI SA FAC INTRERUPERE DE SARCINA

ASTEPT RASPUNSURI

MULTUMESC DANA
2 comentarii
0
09-09-2009, ora 09:03
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Doamna, nu va faceti griji de poamana !!!!
Aceste prognostice sunt totatl gresite, cunosc sute de mame care primesc astfel de diagnostice si fac copii sanatosi. Medicina sperie in aproape toate cazuri mamele de pomana si sarmanii copii stau atunci in burta cu aceeasi frica ca si mamele speriate.
Daca nu ma credeti va dau telefonul de la catava mame care au primit tot felul de proznoze gresite cu privire la riscuri etc sa vedeti ca toata panica si analizele facute de
doctori sunt facute degeaba si cu daune sufletesti atat pt. mama cat si pt copil.

Linistiti-va in numele lui Dzeu si nu mai credeti tot ce va spun doctorii ca va faceti mai mult rau asa !
0
11-09-2009, ora 10:43
lara_marik
Nu este medic/terapeut
lara_marik
Eu zic sa astepti sa mergi la medic sa vezi ce spune. Nu dispera. Eu stiu pe cineva careia i s-a spus cand fatul avea 20 saptamani ca are Sindromul Down. Si nu a avut nimic copilul. DT si TT sunt doar niste analize orientative. Dc vrei sa fii 100% sigura fa o amniocenteza. Numai asa vei afla dc intr-adevar copilul are trisomia 21. Multa sanatate.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!