traumatism cranio-cerebral

17-12-2011
rrux88
Nu este medic/terapeut
rrux88
Acum o luna si o saptamana am suferit un traumatism cranio-cerebral parieto-occipital in urma unui lesin in casa(nu mancasem nimic pana seara).Euam 23 ani si 8 luni, sunt studenta la farmacie lucrez cu bstante chimice.
I-am spus doctorului ca uneori obosesc repede si am dificultati de respiratie:am facut ecocord:mi-au iesit niste mici probleme:nu-mi mai amintesc decat insufienta mitrala minima, am facut testul tilt:descrierea sincopelor:2 sincope cu prodrom la trecerea in ortostatism, descrierea testului:faza fara provocare:mi s-a facut rau, nu puteam sa respir, mecanism:test oprit prematur datorita cooperarii dificile cu pacienta, cu toate acestea, scaderea tensiunii arteriale si bradicardia sinusala sugereaza un mecanism vagal.
In urma probei respiratorii mi s-a spus ca functia pulmonara este in limite, dar la limita.
RMN-ul este in limite normale.Dupa acea cazatura am avut dureri de cap 10 zile, am luat doar o data Xeforapid, dupa acest interval m-am simtit mai bine, din cand in cand durerile de cap reaparand pentru cateva zile sau in ziua respectiva.Doctorul nu mi-a dat nimic, mi-a zis sa consum multe lichide si ca am o predispozitie catre hipotensiune.
Totusi eu nu m-am refacut complet dupa aceasta cazatura, uneori ma doare capul knd dorm pe partea cu cazatura, daca nu ma odihnesc suficient, plang sau tip, uneori ma doare fara sa fac ceva anume, daca incerc sa dansez chiar si incet daca misc un pik capul ma doare, prima data cand am incercat sa dansez am ametit si m-am oprit.Inainte nu mi intamplau aceste lucruri.
Va rog sa-mi explicati ce urmari are traumatismul cranio-cerebral suferit de mine, daca imi voi mai reveni complet si daca da, cat timp poate dura si va rog sa-mi spuneti ce pot face pentru a grabi vindecarea.Imi puteti recomanda un neurolog bun?Va multumesc.
1 comentarii
0
18-12-2011, ora 22:03
stevens
Nu este medic/terapeut
stevens