tratament pt artrita reumatoida

05-01-2008
dorina82
Nu este medic/terapeut
dorina82
REMICADE stie cineva mai mult despre aceasta terapie?
5 comentarii
0
22-04-2009, ora 11:14
dana72
Nu este medic/terapeut
dana72
buna!
eu fac tratament cu remicade de 3 ani
0
05-02-2010, ora 14:01
perici
Nu este medic/terapeut
perici
ma numesc Lacramioara sint din TIMISOARA sufar de poliartrita reumatoida din 2002 de atunci fac tratament cu sulfasalazina si pot spune ca boala a stagnat putin, totusi dureri mai am dar incerc sa le fac fata fara antiinflamatoare.Nu toti suporta acest medicament, si eu la inceput l-am suportat mai greu dar m-am obisnuit cu el. Am incercat si alte medicamente dar nu au dat aceleasi rezultate, eu va recomand acest medicament dar nu trebuie luat fara recomandarea medicului curant. Va doresc multa sanatate.
0
02-07-2018, ora 10:26
ANOD
Nu este medic/terapeut
ANOD
Bună. Recent am fost diagnosticata cu artrita reumatoida, sunt cam speriata, medicul zice ca este in stare incipienta și acum e momentul sa încep tratamentul cu Metotrexat. Analizele arata factorul reumatoid 16 -normal pina la 8, Hb-hemoglobina, MCH Hb eritocitara medie, RDW indice de anizocitoza a eritrocitelor sunt puțin mărite. Radiografia miinelor - restructurări chistica subcondrale la diferite nivele. Nu am încă rezultatul la anti CCP. Vreau sa cred ca diagnosticul este greșit, dar...
0
02-07-2018, ora 12:25
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna ziua,
Diagnosticul este predominant clinic si doar secundar biologic (analize).
Finalmente este esential tratamentul: este infinit preferabil un tratament de fond cateva luni in cazul unui diagnostic pozitiv incorect, decat invaliditate grava cauzata de absenta tratamentului (diagnostic incorect de absenta a poliartritei).
Decizia este a echipei pacient-reumatolog.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg ante-picior
0
30-08-2018, ora 11:18
ANOD
Nu este medic/terapeut
ANOD
Mulțumesc
Adaugă un comentariu / răspuns