Tin de 6 ani dieta, dar fara niciun rezultat

30-03-2009
gabiti
Nu este medic/terapeut
gabiti
Buna ziua. SUNT o persoana care tine de 6ani diete fara nici un rezultat., am incercat orice inclusiv foamea.Am imc de 29 cam mult. As dori sa slabesc dar parca ceva din interior nu ma lasa. am probleme cu glanda suprarenala am luat 2ani dexametazona de 0, 5 pe zi dar l-am intrerupt, am ovare polichistice dar acum e bine, hirsutim.Daca toate astea ajuta obezitatea atunci ce as putea face? regim tin (lucrez la cabinet de diabet(, nu mananc fainoase sau f. rar, sunt carnivora dar am inteles ca nici asta nu e bine.AS dori sa stiu chiar nu am nici o sansa de a slabi? LA NOI IN ORAS NU SUNT MEDICI ENDOCRINILOGI. multumesc frumos.
8 comentarii
0
30-03-2009, ora 18:16
resmed
Nu este medic/terapeut
resmed
Cum dormi noaptea? Ai un sforait puternic?
0
30-03-2009, ora 21:19
gabiti
Nu este medic/terapeut
gabiti
nu prea dorm noaptile
0
31-03-2009, ora 10:40
resmed
Nu este medic/terapeut
resmed
Ai stare de somnolenta in timpul zilei?
Ai un sforait puternic?
Adormi usor si te trezesti noaptea?
0
31-03-2009, ora 17:10
gabiti
Nu este medic/terapeut
gabiti
sunt o persoana foarte energica nu pot sa stau intr-un loc si totusi noaptea ma trezesc de cel puti 5 ori sau nu mai dorm de pe la 2.sunt zile la rand in care nu dorm dar nu ma simt obosita.
0
31-03-2009, ora 21:07
resmed
Nu este medic/terapeut
resmed
Nu raspunzi la intrebari: Ai stare de somnolenta in timpul zilei? ;Ai un sforait puternic? ;Adormi usor si te trezesti noaptea?

Ai facut un test de somn?
0
01-04-2009, ora 22:05
gabiti
Nu este medic/terapeut
gabiti
Nu mi-e somn in timpul zilei, nu sforai, dar noaptea ma trezesc de cateva ori .Nu am facut un test.
0
02-04-2009, ora 19:14
gabiti
Nu este medic/terapeut
gabiti
vad ca nu am primit nici un raspuns real.M-ar interesa o parere de competentasau nu exista nici o sansa la problema mea?.
0
14-04-2009, ora 22:27
gabiti
Nu este medic/terapeut
gabiti