topamax pentru migrene

17-12-2009
gedo
Nu este medic/terapeut
gedo
doresc sa va intreb daca sunt normale efectele topamax pe care il ia sora mea de mai putin de o luna in fiecare seara, va spun cateva reactii pe care le are; genunchi amortiti, tine gura inchisa dar are impresia ca o tine deschisa, oboseste repede, ramane pe ganduri fara nici o reactie cateva minute, nu se mai machiaza si sta tot timpul incruntata desi imi spune ca nu este, va rog raspundetimi daca este normal acest tratament in cazul ei ia suferind de migrene care durerile o tineau 3-4 zile la doua saptamani, acum de cand ia topamax nu mai are dureri de cap de loc. va multumesc mult
3 comentarii
0
17-12-2009, ora 20:49
verticala
Nu este medic/terapeut
verticala
of, nu sunt medic dar sufar si eu de migrene asa ca stiu ce inseamna:(( si mie mi-a fost prescris topamax dar din pacate nu am putut sa-l iau efectele adverse au fost si mai puternice, eu il si vomam... daca te uiti pe prospect sunt pe 2 pagini si includ o groaza de chestii. In principiu tb vazut partea pozitiva: nu mai are dureri deloc si asta e fenomenal!!!

prin urmare, reactiile par normale pt un astfel de medicament, daca totusi ai semne de intrebare nu strica sa intrebe medicul neurolog.

multa sanatate!
0
18-12-2009, ora 10:25
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Tomapaxul este o toxina FOARTE puternica, singul efect pozitiv - daca se poate numi asa - pe care il are este ca amorteste nervii astfel in cat durerea nu este simtita distrugand in acelasi timp sistematic organismul. Consulati mai bine un medic homeopat pentru eliminarea cauzei migrenei, astfel de tratamenet sunt pura sinucidere lenta. Acelasi efect de sedare a nervilor il are si cafeaua, care nu este nici ea santoasa, dar mai "sanatoasa" decat acest medicament.

In these studies, the most common Topamax side effects in adults included:

Unusual sensations, such as burning or tingling (paresthesias) -- in up to 51 percent of people
Dizziness (ameteli) -- up to 32 percent