tiuit in urechi-cap?

140 comentarii 1 2 34 5 Înainte ›
0
17-11-2010, ora 09:14
radu_92
Nu este medic/terapeut
radu_92
buna, am vazut comentariile de pe forum si m-am gandit sa recomand un tratament naturist care, cu siguranta si fara efecte secundare, va avuea un efect pozitiv. Desi pare greu de crezut dar uneori, ceaiurile( nu oricare, ci cele de plante medicinale) au un impact puternic asupra sanatatii. In special celor cu dureri de cap sau probleme cu sist. nervos, este recomandat ceai de musetel, (daca se poate si amesetcat cu coada soricelului), cu cateva lingurite(nu ai mult de 2-3) de bitter suedez baute cam de 2 ori pe zi. Eu l-am incercat sui am fost foarte multumit de efectele produse. In special remediaza durerile de cap sau ameteala. Eu nu sunt medic dar am citit o carte veche de plante medicinale care mi-a fost de un ajutor incredibil.
0
29-12-2010, ora 18:02
Robert78
Nu este medic/terapeut
Robert78
Va salut pe toata lumea.
Am si eu aceasta problema cu tiuitul urechii drepte de aproximativ 13 ani, in tot acest timp tiuitul asta a devenit "prietenul" meu.insa in ultimii doi ani mi-au mai aparut niste simptome:ameteli, presiune in tample, scaune moi, niste batai ale inimii foarte puternice(cred ca sunt atacuri de panica), glicemie scazuta, picioare si maini foarte grele, emotii puternice, calduri, frisoane si mai simt ca o gheara care ma strange de partea din spate a capului.Mi-am facut un ecodopler color la inima si e ok in schimb mi-a iesit glanda tiroida foarte sensibila adica doctorul mi-a zis sa evit emotiile puternice sa duc o viata calma si fara stress(de parca ar exista asa ceva in ziua de azi).Am citit toate comentariile pe aceasta tema si am sa ma duc sa fac si un test de coprocultura si o tomografie si va tin la curent.Nimeni nu ar trebui sa treaca prin asa ceva e GROAZNIC.Va doresc sanatate maxima si sarbatori fericite tuturor
0
29-01-2011, ora 02:42
Alb07
Nu este medic/terapeut
Alb07