tendon extensor retractat

23-06-2012
dannafaith
Nu este medic/terapeut
dannafaith
Buna ziua,
la mana stanga tendonul flexor ce corespunde degetului aratator s-a retractat in urma unei injectii intramusculare facute gresit in antebrat acum aprox. 3 ani. Nu am avut niciodata dureri sau inflamatii (doar o durere suportabila cand ridicam greutati sau incercam sa flexez pumnul). Citind pe forumul de aici am inteles ca sectia de chirurgie micro constructiva din cadrul spitalului universitar bucuresti este ceea ce se ocupa de astfel de probleme.Se poate face o operatie de alungire a tendonului? Dupa atata timp? Pentru a sti sigur ce s-a intamplat cu mana mea ar trebui sa fac o ecograrafie/radiografie inainte sa merg la consult? (Nu sunt asigurata medical si incerc sa minimizez pe cat posibil costurile)
Va rog dati mi orice sfat care ar putea sa ma ajute
2 comentarii
0
23-06-2012, ora 11:10
dannafaith
Nu este medic/terapeut
dannafaith
este vorba de tendonul flexor, am gresit titlul.
de asemenea mentionez ca pot flexa degetul aratator, dar nu pot flexa complet pumnul
0
24-06-2012, ora 14:57
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Buna ziua! Pentru un diagnostic corect si o evaluare corecta a posibilitatilor terapeutice ar fi bine sa veniti la o consultatie la Ambulatoriu Spitalului Universitar Universitar -cabinetul Chirurgie Plastica; Microchirurgie Reconstructiva. Si cred ca ar fi bine sa incercati sa deveniti asigurat, ca sa puteti beneficia de diverse servicii medicale fara sa platiti, iar pentru asta trebuie sa mergeti la Casa de Asigurari de Sanatate. Stiam ca o contributia minima lunara este in jur de 37 Ron pe luna; numai bine
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
23-06-2022, ora 19:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
CHirurgi și Clinici de chirurgie