stimulatorul cardiac este o piedica pt. utilizarea computerului?

125 comentarii 1 2 34 5 Înainte ›
0
24-08-2009, ora 14:48
Arm-Med
Identitate neconfirmată
Arm-Med
Cemah, nu fac publicitate nimanui si nu sunt cardiolog. Sunt bioinginer si lucrez in domeniul cardiologiei de peste 9 ani de zile, colaborand cu toate spitalele mari din tara. Lucrez cu peste 20 de spitale din Romania, asa ca, dupa umila mea parere, cred ca vorbesc in cunostinta de cauza.
Tu in ce calitate faci anumite afirmatii?
Despre operatii care au costat fabulos si au fost facute in bataie de joc in tari vestice... asta e realitatea, am avut astfel de pacienti. Poti sa crezi sau nu...
Daca deranjez pe cineva cu afirmatiile mele ma pot retrage fara probleme de pe acest forum, ca am destule de facut, nu-i problema. Doar am vrut sa ajut, tinand cont ca am ceva experienta in domeniu si fata de anumiti doctori stau de vorba mai pe indelete si incerc sa ofer mai multe explicatii.
0
24-08-2009, ora 18:31
vulpy
Nu este medic/terapeut
vulpy
Pentru ARMMDT,
Va rog sa nu va retrageti. Acest forum a fost initiat de mine. M-am bucurat ca tonul comentariilor a fost civilizat si la obiect. M-am bucurat foarte mult. In momentul lansarii acestui subiect nici nu imaginam ca exista un numar atat de mare de purtatori de stimulator cardiac care au varste atat de variate. Interventiile Dvs.competente
mi-au fost de mare folos. Acest forum exista de doi ani-fara polemici.
Cei care nu sunt afectati de acest " handicap" rog sa nu mai comenteze aici. Exista multe alte forumuri pentru polemici de prost gust.
Stimate ARMMDT- imi ceri scuze in numele celor care intr-un fel v-au suparat cu interventii fara nici un temei.
In ceea ce ma priveste, eu VA MULTUMESC! M-ati ajutat foarte mult.
VULPY
0
24-08-2009, ora 21:58
Arm-Med
Identitate neconfirmată
Arm-Med
OK!
0
25-08-2009, ora 22:27
eddyA
Nu este medic/terapeut
eddyA
Pentru ARMDT
NU cred ca la pregatirea d-voastra ar trebui sa va agitati pentru un analfabet si un incompetent.