smegma papule perlate penis

09-01-2013
crashday
Nu este medic/terapeut
crashday
Buna ziua,

am mai accesat de cateva ori forumul acesta in trecut, dar acum m-am gandit sa apelez si eu cu o intrebare. sper ca mai sunt cativa medici activi pe aici care ar putea sa ma ajute si pe mine cu niste sfaturi in primul rand.

Am 21 ani si asa cum spune titlul sunt mandrul posesor al papulelor perlate... am incercat sa scap de ele prin diferite metode babesti majoritatea din ce am auzit si eu de la altii, sau de pe net... nu prea au functionat, singura metoda prin care pareau sa-si reduca din marime era daca tineam capul penisului permanent decalotat, adica permanent uscat. Logic ca nu am reusit sa-l tin asa prea mult... pentru ca are tendinta sa se acopere inapoi si este si incomfortabil. Am citit pe net ca unii au incercat aceasta metoda si si-au redus marimea treptat pana ce au disparut. Eu am chiar foarte multe si destul de mari, iar toata lumea stie ca ofera un aspect neplacut... dar asta nu m-a inhibat niciodata sa am contacte sexuale.

Pe langa asta mai am alta problema.. penisul meu secreta prea multa smegma parerea mea. Din cate stiu e normal, dar parca in trecut nu ma confruntam cu asta. Smegma apare intre 12-24 ore si daca nu apuc sa fac dus primeste un miros neplacut. am observat da daca nu apuc sa spal, sa curat ceva timp (peste 24-48h) cateodata dupa ce o curat pielea ramane putin rosie acolo unde a fost, ca si cum ar fi iritata...fara sa provoace vreun fel de durere.