Forum medical - întrebări și răspunsuri medicale
Vizitarea site-ului implică acceptarea cookies-urilor. Citește mai multe
Forum medical Regulament Colaborare - răspunsuri

si totusi...nu mi-a venit menstruatia...de ce?????

08-06-2007, ora 02:53
Autor: gyiulia
iau de o luna de zile jeanine pentru prima data , la recomandarea medicului,mentionez ca inainte de a incepe anticonceptionalele aveam un ciclu regulat luna de luna la 28 de zile.Am trecut de pauza de 7 zile si nu mi-a venit menstruatia.
Am inceput cea dea doua folie,mi-am facut un test de sarcina si a iesit negativ. Credeti ca trebuiesc schimbate pastilele?ce sa fac?
5 comentarii
08-06-2007, ora 00:00
Autor: gyiulia
mentionez ca nici spotting nu am avut aceasta prima luna de jeanine.Astept raspuns.Multumesc
09-06-2007, ora 00:00
Autor: M.D. | Dr. Mihnea DRAGOMIR - Medicina de familie, Bucuresti
Tulburările de ciclu (n cazul Jeanine, mai ales n direcţia diminuării pnă la dispariţie a fluxului menstrual), reprezintă un efect secundar foarte frecvent al tratamentului contraceptiv. De regulă, problema se rezolvă spontan după 3 luni.
09-06-2007, ora 00:00
Autor: gyiulia
va multumesc din suflet ,m-ati linistit.eram tare panicata.inca o data multumesc
12-06-2007, ora 00:00
Autor: gyiulia
inca o intrebare va rog multttt: In situatia de mai sus mentionata, cu lipsa menstruatiei ....pot ramane insarcinata dk nu am avut ciclu prima luna de jeanine?sunt protejata luna asta?(bineinteles dk le iau corect)multumesc mult
22-04-2010, ora 02:53
Autor: adaina
buna ziua,
Ma numesc Adaina si am si eu cateva intrebari.Am inceput sa iau anticonceptionale Microgynon 30 acum 2 luni la recomandarea medicului, insa fara sa stiu pe la jumatatea celui de al doilea blister am avut ceva probleme cu fierea si am baut fara sa stiu ceai de sunatoare si am avut si contact sexual.Din ceea ce am citit pe prospect ,sunatoarea poate diminua sau chiar anula efectul pilulelor...asadar m-am speriat si am luat la 36 ore dupa contactul sexual postinor 2.acum ma aflu in pauza de 7 zile si inca nu mi-a venit ciclu.
Ce sa fac?sa incep al treilea blister dupa pauza de 7 zile chiar daca ciclul nu a venit?sau sa astept sa-mi vina si apoi sa o iau de la capat cu anticonceptionalele (adica sa incep sa iau pastilele din prima zi de menstruatie?)
va rog ajutati-ma cu un raspuns...nu stiu ce sa fac.
va multumesc
Adaugă un comentariu / răspuns


17-05-2013, ora 10:25
Iti imaginezi un fond de ten de care sa te indragostesti ? Daca nu ai incercat niciodata machiajul mineral e momentul sa incepi chiar azi. Daca iti este cunoscut, Glamy are pentru tine o supriza : anotimpul rece iti aduce in plus 20% reducere pentru produsele compacte Bellapierre.
Te asteptam in magazinul nostru online cu un cadou de 25 RON la inscrierea pe site si transport gratuit la toate comenzile tale prin curier rapid.

Vezi cosmeticele minerale de pe Glamy