am secretii vaginale mai mari decat le aveam inainte si parca sunt ca un gel

05-11-2009
andrutza22
Nu este medic/terapeut
andrutza22
Am si eu o problema daca pot sa-i spun asa.Acum vreo 5 luni am fost la ginecolog si mi-a spus ca nu am nimic decat o dereglare hormonala.Mi-a prescris utrogestan, ovule si anticonceptionale logest pentru reglarea menstruatiei.Problema e ca de atunci am secretii vaginale mai mari decat le aveam inainte si parca sunt ca un gel asa.Nu sunt urat mirositoare si nici nu am mancarimi.Am continuat sa iau anticonceptionalele.Care e cauza acestor secretii?Va multumesc
3 comentarii
0
05-11-2009, ora 19:02
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Cauza este evidenta, sunt medicamentele luate. Tratamentele primite de la ginecolog sunt o adevarata crima pt. femei caci aceste medicamente creeaza tot felul de probleme, in special cancer, si se stie deja de mult timp ca el este declansat si accelerat de hormoni dati in mod standard de ginecologi.

Mersul la ginecolog este in ziua de azi cel mai mare pericol pt. femei cand se iau medicamentele prescise si nu sunteti nici prima si nici ultima femeie care pateste ce ati patit dvoastra ci reprezentati regula.
0
05-11-2009, ora 20:19
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, Bucureşti
Dr. Boia Iulia Cristiana
anticoncepţionalele în general modifică mai mult sau mai puţin secreţiile vaginale dar dacă le luaţi perioade limitate, cu pauză măcar o dată pe an, nu apar probleme de sănătate, sunt chiar benefice şi vă vor ajuta la reglarea hormonală. după ce terminaţi tratamentul nu v-ar strica nici ceva naturist ca să se menţină acea stare normală a hormonilor, dar numai după tratament
0
12-12-2009, ora 13:22
camipop
Nu este medic/terapeut
camipop