secretii maronii - reactii adverse ale anticonceptionalelor?

08-10-2009
ade_adelutza
Nu este medic/terapeut
ade_adelutza
am o problemaaa ..de alaltaieri de la amiaza am o secretie maronie care nu e normala...iau anticonceptionale de aproape un an...sunt recomandate de medic si niciodata n-am avut probleme..acum nu stiu ce se intampla..pe prospect scrie ca se poate sa ai o asemenea reactie adversa dar numai in primele 3 luni de cand te apuci de pastile, in rest, inseamna sarcina.Acu daca o luam logic sarcina nu prea are cum sa fie pt ca am intretinut relatii neprotejate la inceputul lui sept si inca una sapt trecuta vineri, la 7 zile de la menstruatie..in rest ne-am protejat pt ca am luat antibiotice 10 zile...
Problema mea e ca sunt plecata la facultate in alt oras si nu stiu pe nimeni aici..nu stiu unde as putea merge la doctor...as vrea la ginecoloaga mea de acasa dar nu ajung decat peste vreo 10 zile acasa...intre timp va intreb pe voi daca v-ati confruntat cu asa ceva...sunt derutata...
recomandati-mi un medic ginecolog bun in cj macar...
7 comentarii
0
09-10-2009, ora 18:10
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Poate fi de la contraceptive doar daca le-ai schimbat.Dar cred ca ai o usoara infectie genitala [ acea secretie miroase urat ? ai si mancarimi, usturimi, durere la contact.?].Mergi la oricare cabinet particular de ginecologie, colegele tale te pot indruma.Acum, la sfarsit de saptamana mergi la farmacie si ia-ti ceva pentru spalaturi vaginale.Pana luni vei gasi un ginecolog.
0
09-10-2009, ora 18:37
ade_adelutza
Nu este medic/terapeut
ade_adelutza