Forum medical - întrebări și răspunsuri medicale
Vizitarea site-ului implică acceptarea cookies-urilor. Citește mai multe
Forum medical Regulament Colaborare - răspunsuri

secretie rozalie spre rosie, cumva reactie adversa a tratamentului?

21-09-2011, ora 15:31
Autor: a0109
iubita are candida si in urma tratamentului pe care l-a inceput sambata cu ovule, s-a trezit cu o secretie rozalie spre rosu. intrebarea mea : este cumva vreo reactie adversa a tratamentului cu ovule? ca de protejat ne-am protejat mereu, nici macar o penetrare nu am facut fara prezervativ, deci e exclus riscul unei sarcini!
8 comentarii
21-09-2011, ora 09:13
Autor: maria 123
ca sa va raspunda un medic,
precizati DACA pe perioada tratamentului..ati mai facut-o?!?
21-09-2011, ora 10:00
Autor: a0109
buna dimineata!

Nu am mai facut dragoste pe perioada tratamentului. De sambata l-a inceput! astept raspuns!

O zii buna!
21-09-2011, ora 11:20
Autor: dr_nicoletagrigore | Dr. Nicoleta Grigore - Endocrinologie, Bucuresti
Spitalul Sf Ioan
Secretia vaginala poate lua culoarea ovulelor. Banuiesc ca acestea nu au culoarea roz, asa ca cel mai bine ar fi sa opriiti tratamentul daca secretia continua sa fie roz-rosie si sa mergeti la un ginecolog.
21-09-2011, ora 12:10
Autor: a0109
multumesc mult doamna doctor. doar aseara a fost rosie secretia, azi mi-a zis ca e normala cum era si inainte. e ok acum!?? astept un raspuns. numai bine doamna doctor
21-09-2011, ora 12:20
Autor: dr_nicoletagrigore | Dr. Nicoleta Grigore - Endocrinologie, Bucuresti
Spitalul Sf Ioan
Poate continua tratamentul, dar nu e normala o secretie rozalie, asa ca dupa ce termina tratamentul e bine sa mearga la ginecolog si la o saptamana dupa tratament sa faca un examen de secretie vaginala. Anual, trebuie facut si examenul Babes Papanicolau, pentru depsitarea precoce a cancerului de col uterin. In functie de varsta iubitei, cel mai bine pana in 26 de ani, ea poate face si vaccin anti HPV.
21-09-2011, ora 12:27
Autor: dr_nicoletagrigore | Dr. Nicoleta Grigore - Endocrinologie, Bucuresti
Spitalul Sf Ioan
Daca aveti contact sexual fara prezervativ, trebuie sa va tratati si dvs. Candida se poate lua de asemenea prin practicarea sexului oral. Mai sunt si alte cauze, cum ar fi tratamentul antibiotic mai indelungat, diabetul zaharat, etc, nu cred ca este cazul aici.
21-09-2011, ora 12:33
Autor: a0109
pai asteptam 25-26 sa ii vina menstruatia, apoi se duce la analize ! la babes-papanicolau si daca e ii zic sa faca si vaccinul anti-hpv. nu am facut sex inca, mai astept a 7-8a zii de tratament, acum este de abia a 4-a zii. multumesc mult de sfaturi !
21-09-2011, ora 15:31
Autor: a0109
daca fac sex in a8-a, a9-a zii e ok? este vreun risc? ca e perioada nefertila si vreau sa fac si eu fara prezervativ pentru prima data in 3 luni! ?
Adaugă un comentariu / răspuns