scurgeri vaginale urat mirositoare

25-03-2010
alina_undercover
Nu este medic/terapeut
alina_undercover
Buna seara! ma numesc alina si as avea si eu nevoie de un sfat de la dvs. de cateva zile am dureri mari ale ovarului stang si scurgeri vaginale urat mirositoare!deasemenea mentionez ca am dureri mari si in timpul actului sexual! acum sunt in italia si nu am cum sa ajung la medic dar am fost la un control in tara si mi s-a spus ca am o anexita si un chist ovarian stang! este posibil ca acesta sa fie cauza durerilor mele sau poate fi ceva mai grav? imi puteti recomanda ceva medicamente sau tratement pe care l-as putea gasii si aici?
va multumesc anticipat,
Cu respect ALINA,
14 comentarii
0
26-03-2010, ora 12:33
utilizator_22186
Nu este medic/terapeut
utilizator_22186
Draga mea si eu sunt tot in Italia si te asigur ca si aici sunt medici ginecologi, nu-ti poate recomanda nimeni tratament sau medicamente si chiar te sfatuiesc sa nu iei in consideratie nici un mesai in care iti sunt recomandate pastile.Mergi la medic asta este singura solutie, inteleg ca poate problema ta este costul dar nu este exagerat(70 euro) si ce este mai important decat sanatatea noastra?
Pupici!
0
26-03-2010, ora 13:06
alina_undercover
Nu este medic/terapeut
alina_undercover
multumesc mlt dar situatia mea este un pic diferita !sunt doar de o luna aici si nu cunosc nici orasul si nici nu am cu cne sa ma duc! orcm mersi mlt!
0
26-03-2010, ora 14:41
utilizator_22186
Nu este medic/terapeut
utilizator_22186