scurgeri vaginale

24-06-2010
mirabela-cristina
Nu este medic/terapeut
mirabela-cristina
buna ziua, am 28 de ani si in ultimul timp am niste scurgeri vaginale si putin urat mirositoare doar cand fac sex este mai puternic mirosul, am fost la medic mi-a dat un tratament cu ovule si niste pastile si o perioada nu a mai fost nimic dupa aia a inceput iar.este ceva grav, ce trebuie sa fac, sunt niste scurgeri galbui.va multumesc.va rog sa-mi raspundeti.
10 comentarii
0
24-06-2010, ora 18:09
edelweiss
Nu este medic/terapeut
edelweiss
Nu sunt medic, dar sunt femeie. Cel mai bine ar fi sa-ti faci o "lama". Adica o analiza de laborator la orice clinica particulara sau la orice spital (sectie de ginecologie- laborator) cu trimitere de la medicul de familie. Asa vei sti exact ce fel de infectie ai si ce tratament sa faci. Nici un doctor nu poate diagnostica exact fara analiza.
Nu ai mentionat nimic destpre alte simptome...prurit, usturimi, dureri...nu ai?
0
25-06-2010, ora 13:46
rrox
Nu este medic/terapeut
rrox
da trebuie sa faci o lama, chiar si un papa nicolau...fara analize nu faci nimic.
0
25-06-2010, ora 21:25
Miaaa
Nu este medic/terapeut
Miaaa
Sal! ma confrunt cu aceesi problema, adiica cu aceeasi boala, am fost si eu la ginecolog si am primit acelasi tratament k si tine, raspunsul la problema ta e urmatorul, daca intreti relatii sexuale in timp ce esti bolnava iti poti infecta partenerul desi se transmite mai greu, insa barbatii nu prea au simptome si daca au sunt minore si si virusul poate fi luat fara sa va dati seama, dupa c tu te-ai vindecat partenerul tau te-a reinfectat. mai du-te inca odata la medic pentru alt tratament sau apeleaza la niste ceaiuri nu repeta tratamentul precedent pentru ca e destul de puternic si iti poate face rau.
In legatura cu partenerul tau nu iti face griji, exista tratament special pentru acest virus, ar fi trebuit sa il i-a odata cu tine, dar e n si acum decat deloc, de la sine nu trece, k sa nu te mai reinfecteze pe viitor:)