Forum medical - întrebări și răspunsuri medicale
Vizitarea site-ului implică acceptarea cookies-urilor. Citește mai multe
Forum medical Regulament Colaborare - răspunsuri

sculament

20-08-2009, ora 23:49
Autor: cipam
Buna ziua.in urma cu 2 saptamani am facut sex oral cu o traseista 3 insi (ceilalti nu au nimic) si dupa 2-3 zile am observat ca ma ustura cand ma urinam apoi a inceput sa curga din penis o substanta galbuie.am luat zinnat 500 ,una la 12 ore (10 pastile/cinci zile)....nu mai ma ustura la urinat asa tare dar tot aveam scurgere azi am luat zanocin od 400 ....2 pastile ....ideea e ca nu prea inteleg cum e cu doza asta unica...... Eu am luat 1 pastila si dupa12 ore TREBUIE SA IAU ALTA? precizez ca nu am fost la medic.acum vreo 5 ani am avut gonoree dar am luat 3 pastile de zinnat si gata am scapat de ea........va rog din suflet sa -mi spuneti ce sa mai iau ca nu mai suport !!!!!!! Va multumesc
8 comentarii
20-08-2009, ora 02:35
Autor: Teodora M.
Da, mergi omule la medic! Crezi ca esti primul sau ultimul inconstient pe care-l vede? Scuze ca-ti spun asa, dar faptul ca ai relatii sexuale neprotejate repetate asta denota. Nu te gandesti cate alte boli mult mai grave poti sa iei si sa dai? Nu mai face tratamente din auzite, iti pot face mult mai rau. Mergi la un urolog sau dermatovenerolog sa-ti faci analize si sa ti se dea tratament cum trebuie. Sanatate!
20-08-2009, ora 08:04
Autor: cipam
Am luat si 2 pastile zanocin 1/12 ore si nimic....Sa mai iau?
20-08-2009, ora 15:16
Autor: Mr. Nick
Consulta medicul pt o medicatie antibiotica corespunzatoare. Blenoragia (gonoreea) este f periculoasa... Multa sanatate;)




Cu deosebit de multa placere si deferenta,
Mister NICK;)


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------
NIHIL SINE DEO - NIMIC FARA DUMNEZEU!

Slavit, Cinstit, Cantat, Preamarit si Recunoscut sa fie Domnul Dumnezeu cel in 3 Ipostasuri: Tatal, Fiul si Sfantul Duh!
"Pentru credinciosi nicio dovada nu este necesara"
"Pentru necrediciosi nicio dovada nu este posibila"
Stuart Chase
_____________________________________________________________________________________________
20-08-2009, ora 19:48
Autor: cipam
cred ca nu-mi mai trebuie sex oral cat oi traii......am fost la dr.dermato-venerice.....mi-a dat azitromicina si tirinizadol ceva de genu....MERGETI LA DR.CAT MAI URGENT POSIBIL CARE MAI PATITI CA MINE ...NU LUATI TRATAMENT DUPA URECHE.MULTUMESC SI EU CELOR CARE M-AU SFATUIT SI VA DORESC MULTA SANATATE CA-I MAI BUNA DECAT TOATE !!!!!!
20-08-2009, ora 20:17
Autor: Teodora M.
No asa! :)) Si ca sa fii un barbat responsabil pana la capat, sa mergi si sa-ti faci analize si dupa ce termini tratamentul, chiar daca nu mai ai simptome. De asemenea, intreaba medicul ce analize poti sa-ti mai faci ca sa fii sigur ca nu ai luat si alte boli ( e simplu, le faci din sange). Ca doar vrei sa fii sanatos si nu vrei nici sa faci o femeie nevinovata cu care o sa fii in viitor, sa sufere din cauza unui episod din trecutul tau, din care vad ca ai invatat deja multe...Sanatate!
20-08-2009, ora 21:06
Autor: Mr. Nick
BV, buna decizie, sa speram ca va si dura si ca nu va fi doar de moment!



Cu deosebit de multa placere si deferenta,
Mister NICK;)


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------
NIHIL SINE DEO - NIMIC FARA DUMNEZEU!

Slavit, Cinstit, Cantat, Preamarit si Recunoscut sa fie Domnul Dumnezeu cel in 3 Ipostasuri: Tatal, Fiul si Sfantul Duh!
"Pentru credinciosi nicio dovada nu este necesara"
"Pentru necrediciosi nicio dovada nu este posibila"
Stuart Chase
_____________________________________________________________________________________________
07-02-2010, ora 12:45
Autor: utzy90
helppp care poate sa ma ajute si pe mn in legatura cu scurgerea gelatinoasa la barbati.Este o durere mica si o tot simt cam la 2-3 saptamani la toaleta sau in timpul noptii.NU stiu care este cauza si nu stiu ce boala este..Va rog ajutati`ma...va rog frumos
08-02-2010, ora 23:49
Autor: Teodora M.
Acelasi raspuns, mergi la un dermatolog sau urolog. Sanatate!
Adaugă un comentariu / răspuns


ROmedic a implinit 10 ani ROmedic a implinit 10 ani