schimbari dramatice dupa sarcina?

27-01-2010
dora_s
Nu este medic/terapeut
dora_s
buna ziua ! in speranta ca postarile sunt citite si de medici, va scriu si eu despre mine. dupa cum imi spun toate persoanele pe care nu le-am intalnit de cativa ani, sunt "de nerecunoscut". am 37 de ani si am nascut acum 4 ani, prematur dar copilul e bine. inainte de sarcina eram zvelta, fara pb de sanatate importante. in timpul sarcinii am luat foarte mult in greutate (in primele 3 luni 18 kg) si in luna a 6-a aveam deja 26 kg peste valoarea initiala. cred ca nu as fi fost asa alarmata daca mancam prea mult dar in toata sarcina am vomitat, zi si noapte ( noaptea vomitam in somn, pe nas...foarte neplacut) am avut reflux incat dormeam in sezut cu spatele pe perne si nu am suportat decat 1, 2 feluri de mancare. pt disgravidie mi s-au prescris medicamente cu 1 saptamana inainte sa nasc. am mai luat la inceputul sarcinii utrogestan pt ca am avut contractii permanent.
dupa ce am nascut nu am avut lactatie (la o ecografie ulterioara un medic mi-a zis ca am sanul ca al unei femei de 60 de ani ! dasi nu arata rau pe dinafara...). am slabit in prima luna de la nastere '14 kg fara sa alaptez si fara dieta dar am inceput sa ma ingras iar si acum arat ca inainte de nastere. am 82 kg si inainte de sarcina aveam 54-58.
dar asta nu e tot, pt ca daca era doar obezitatea incercam o dieta. dar am inceput sa nu mai vad bine (prezbitism), am migrene de nesuportat ( care dureaza 2-3 zile si nu trec cu medicamente) in perioada "aceea" a lunii, acnee, sforai tare in somn, imbatranire generala ... dureri puternice de genunchi, spate.
nici nu stiu ce sa mai cred, sa merg la parhon ?parca nu mai am curaj (am fost acolo si de cum m-a vazut mi-a recomandat supa de legume, asteptam si eu macar sa ii spun ce ma doare...). am facut niste teste la sanador si nu le-a vazut nici un medic dar nu parea nici un rezultat iesit din scala.

e cam dezlanat textul pe care il postez si imi cer scuze pt asta...