sarcina si problemele stomatologice | Forumul Medical ROmedic

sarcina si problemele stomatologice

10-06-2010
bbenyci
Nu este medic/terapeut
bbenyci
Buna ziua, sunt insarcinata in 30 de saptamani, si am probleme stomatologice, mi s-a facut puroi deasupra unui dinte plombat, mi s-a scos saptamana trecuta plomba ca sa se dreneze zona, si acuma a inceput sa se micsoreze puroiul, in schimb am o masea urata care e foarte cariata si fiindca sunt insarcinata nu mi-au putut-o scoate, acuma am simtit ca mi s-a facut puroi acolo si incepe sa ma si doara. Avand in vedere ca sunt insarcinata ar putea sa imi faca ceva? macar sa imi deie ceva tratament cu antibiotice desi nu prea e indicat in sarcina, sau ce ma puteti sfatui? mi-e frica sa nu se agraveze si fiind si insarcinata sa nu mi se intample ceva rau. Va rog frumos dati-mi n iste sfaturi.
Am observat ca medicii nu prea se baga in aceasta faza, dar la urgente degeaba m-as duce ca nu sunt medici buni.
Multumesc
3 comentarii
0
10-06-2010, ora 09:06
bbenyci
Nu este medic/terapeut
bbenyci
Buna ziua din nou, am uitat sa specific faptul ca tot din cauza sarcinii am facut si gingivita, si ce mi s-a dat a fost doar un sfat...sa folosesc pasta de dinti parodontax si sa ma clatesc des cu ceai de musetel, alt remediu pentru gingivita ce ar mai fi? va multumesc frumos.
0
11-06-2010, ora 11:04
Dr. Sas Adina
Stomatologie, Cluj-Napoca
Dr. Sas Adina
La maseaua la care spuneti ca este puroi si va doare, ar trebui facut deasemenea un drenaj, eventual dupa ce trece puseul acut sa se puna hidroxid de calciu pe canale pana cand nasteti, iar apoi pe baza radiografiei sa se ia decizia terapeutica.In privinta gingivitei, ar trebui facuta igienizare( detartraj si periaj profesional), folositi o periuta de dinti soft, cu peri foarte moi pentru a nu traumatiza in plus gingia si in rest, respectati indicatiile care vi s-au dat
0
13-06-2010, ora 18:01
Dr. Nicoleta Grosu
Stomatologie, cluj
Dr. Nicoleta Grosu