restabilirea auzului dupa polipi

25-05-2014
vadimcic77
Nu este medic/terapeut
vadimcic77
am o ruda, un baiat de 16 ani, a avut de mic copil, pe la 3-4 ani diverse interventii chirurgicale pentru inlaturarea polipilor. ca rezultat ca rezultat al acestora a pierdut auzul, la moment are cam 20% la o ureche si cam 50-60% la cealalta. sunt din Moldova, or. Chisinau. cind au facut interventiile medicul a promis multe, cum fac de obicei, bineinteles nu toti, , dar in rezultat peste o perioada de timp mai era necesar alta interventie pentru ca nu a fost inlaturat de tot polipul, asa sa intimplat de citeva ori. iar cind incercam sa aflam poate este undeva un centru specializat, poate mai inzestrat tehnic, ni se se spunea ca in alta parte ne va costa mai scump, dar rezultatul va fi acelasi.
acum baiatul nu mai are eliminari din ureche, dar vroiam sa aflu daca poare fi restabilit auzul, mi se pare are gaurit timpanul si poate are afectate organele auditive din urechea interna, nu sunt medic - incerc sa eplic cum e situatia. 2 intrebari - 1 CUNOASTETI vriun CENTRU specializat, chiar si peste hotare-Germania, Italia unde i sar face o examinare si o posibila interventie? 2 cum poate fi restabilit auzul in asa situatie?
2 comentarii
0
26-05-2014, ora 13:14
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
trimiteti p[e adresa mea personala pe HOTMAIL...
audiogramele si timpanogramele facute si alte copiii a biletelor de iesire din spital
0
26-05-2014, ora 22:34
vadimcic77
Nu este medic/terapeut
vadimcic77
MERCI DOM DOKTOR CA MIATI RASPUNS. EU SUNT PESTE HOTARE, EI IN BASARABIA.CUM IMI DAU INFORMATIILE, VI LE EPEDIEZ.
SANATATE
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și: