rana pe col, papanicolau, secretie vaginala

29-01-2009
luciana 70
Nu este medic/terapeut
luciana 70
buna ziua,
In urma unui consult ginecologic am fost depistata cu rana pe col. Mi s-a facut testul papanicolau si secretie vaginala, care au fost ca rezultat bun. Domnul doctor mi-a dat tratament cu ovule cervugid, nu am fost destul de atenta cand mi s-a dat tratamentul si nu mai stiu cum se administreaza. Imi aduc amite doar ca tratamentul trebuie sa dureze 3 luni, dar nu stiu daca in fiecare luna fac tratament cu o cutie sau repet tratamentul dupa 7 zile pauza.
Va multumesc. Astept raspuns
4 comentarii
0
29-01-2009, ora 10:44
genoveva marin
Nu este medic/terapeut
genoveva marin
Buna, luciana.
Nu sunt medic, dar am citit intamplator si m-am hotarat sa te ajut, pt ca am avut aceiasi pb. Dc ti-ai facut toate analizele si au iesit bine (rbw-sifilis, hiv, hpv-human papilloma virus, chlamidia si ureea plasma), atunci arunca acest medicament la gunoi si asculta-ma cu atentie. Tot ce trebuie sa faci este sa te duci la plafar si sa ceri ovulele monofemina cu spirulina. Sunt 12. Introduci in vagin, in fiecare seara cate unul. sa-ti pui tampoane pt ca pateaza rau. Sunt verzi. Fara sex 12 zile. Fara spalaturi vaginale. O sa ai surpriza sa constati ca rana a disparut instantaneu. Nu ai nevoie de 3 luni de tratament. Ai incredere in mine. -. Trebuie insa sa verifici, dc nu ai una dintre ac boli. Iti doresc multa sanatate.
1
29-01-2009, ora 12:44
Jaquelinne
Nu este medic/terapeut
Jaquelinne
luciana 70, cel mai bine iti suni medicul care ti-a recomandat acest tratament ca stie el de ce a facut-o!!!
0
29-01-2009, ora 15:47
mary44
Nu este medic/terapeut
mary44
draga Luciana 70, daca medicul ti-a dat reteta, pe reteta scrie cum sa iei pastilele, iar daca nu intelegi iti spun de la farmacie si sa sti ca un medicament care imi face mie bine poate tie iti face rau.chiar si cele naturiste--eu am patit-o cu un ceai.Succes si rabdare!
0
14-07-2011, ora 10:51
adrianamatei