puls accelerat, stare de lesin, amorteala a mainii

08-05-2008
georgep
Nu este medic/terapeut
georgep
Daca ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi, as fi foarte recunoscator. Am 24 ani.

Aseara am tercut printr-o situatie pt mine noua si foarte neplacuta. Brusc mi s-a facut rau, puls foarte accelerat (dupa ce m-am linistit si mi-am laut pulsul aveam 90, presupun ca in momentul accelerarii lui era mult mai mare, simteam ca-mi iese inima din piept), stari de lesin. Simteam val de caldura tecand prin mine, oprindu-se la picioare, rezultand o amorteala partiala. Tin sa precizez ca nu sufar de nici o boala din cate stiu, acum 3 sapt. am facut analizele pentru job, a iesit totul ok, pana si glicemia.

Acum dupa mai bine de 15 ore, imi simt in continuare picioarele f putin amortite, si de asemenea degetul mic de la mana dreapta.

Pana la proba contrarie o pun pe seama oboselii. M-am trezit ieri la 6:20, cu ceva treaba, dupa care la 8:40 eram la munca unde am stat pana la ora 18:00(lucrez ca programator, stau destul de mult la calculator), am mancat abia la ora 15:00 si consumat si ceva suc cu multa cofeina(simteam o oarecare stare de rau), continuand cu un film la mall inca 2 ore(in sala de cinema sunetul mi se parea mult amplificat).

Daca imi poate da cineva ceva sfaturi, in continuare as fi foarte recunoscator. TIn sa precizez ca nu sunt fumator, beau ocazional, nu consum cafea si fac miscare cat mai des.
4 comentarii
0
08-05-2008, ora 00:00
georgep
Nu este medic/terapeut
georgep
in plus, am observat si in decursul zilei de azi ca se mainifesta in general in aglomeratii, sau ca stare de nervozitate la anumite lucruri - puls usor accelerat astazi, amortirea degetelor de la maini si la picioare
0
12-05-2008, ora 00:00
Dr. Buzatu Ileana Mihaela
Cardiologie, Bucuresti
Dr. Buzatu Ileana Mihaela