pericardita cronica ?

19-02-2010
baby69
Nu este medic/terapeut
baby69
Buna,
am fost diagnosticata cu pericardita cronica si asi vrea sa stiu ce inseamna acest lucru, cat de periculoasa este boala si daca se poate vindeca si mai ales cum. Mentionez ca am palpitatii dese si de cateva zile ma doare si pieptul, iar din cand in cand simt un jungi la inima. Medicul mi-a prescris preductal 35mg si movalis 5 tablete pe care le-am luat deja, dar nu simt nicio schimbare.Sunt foarte speriata chiar intru in panica cand am acele palpitatii, iar doctorul nu poate sa-mi zica din ce cauza am palpitatiile.Ce ar trebui sa fac, sa consult alt cardiolog?Din cauza pericarditei am acele palpitatii?
1 comentarii
0
19-02-2010, ora 15:40
ioanamih83
Nu este medic/terapeut
ioanamih83
Buna ziua,

Nu sunt medic deci nu pot sa va dau un sfat pe masura dar pot sa va spun din experienta mamei mele care a fost diagnosticata cu pericardita.Mama are 46 de ani si acum 2 ani a avut aceasta problema, avea probleme cu respiratia, intepaturi in zona inimii si o senzatie de sufocare si desi a mers la medicul de familie doctora i spunea ca are probleme cu tiroida.Asta pana cand intr- o seara a lesinat si a ajuns la spital aproape sa faca un infarct fiindca medicii nu reuseau sa o stabilizeze.In urma unui simplu ecograf doctorul cardiolog i-a spus ca are pericardita si ca a acumulat lichid si ca trebuie operata.Asa a ajuns la spitalul Fundeni unde a fost operata si i s-a indepartat 600 de ml de lichid de la inima si 600 ml de la plamani.Acum se simte foarte bine si merge periodic la un control de rutina, din fericire pericardita a fost pe cale virala fiindca am inteles ca o persoana atat de tanara cum era mama putea sa aibe alte probleme care sa duca la pericardita.Sfatul meu dupa aceasta experienta este sa consultati si alt medic care sa va faca niste investigatii mai amanuntite.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!