paraziti intestinali

29-05-2009
mikaela28
Nu este medic/terapeut
mikaela28
Buna ziua.
Am o probl cu care ma confrunt de ceva vreme si nu stiu cum sa-i dau de cap.
Sunt profesor si intru in contact cu multi copii, lucrarile, tezele lor, cu care merg de multe ori acasa. Asa se face ca de ceva vreme suspectez niste paraziti intestinali, si-i tratez fara succes.
Initial aparea giardia la ex. copro, acum dupa cateva cure de zentel nu mai apare nimic. Simptomele sunt: prurit, dar nu mereu, inaintea meselor principale si uneori o intepatura usoara in burta, prin zona buricului, sau mai jos o durere.Si simt ca e o vietate acolo, dar in scaun nu se vede nimic, nici pe lenjerie. O singura data am vazut in scaun ceva asemanator cu o macaroana, de 5-6 cm, albicioasa, aparent goala pe dinauntru. Am dus fragmentul la laborator si rezultatul: "absenti paraziti, oua in proba examinata".
Am luat zentel atunci de cateva ori, parazitol, usturoi, etc. Dupa ceva vreme n-am mai avut simptome (toamna trecuta).
Acum, din primavara, am luat-o de la capat si nu mai stiu ce sa fac, cu ce ma confrunt de fapt, caci in ultima luna am luat parazitol, apoi zentel, ulei de dovleac, iar parazitol, zentel, usturoi, ex copro mereu si...nimic.Ce alte analize ar trebui sa fac, sa aflu odata exact cu ce ma confrunt si sa iau tratam eficient. De la atata zentel, am acum probl cu ficatul, iau hepaid 2 pe zi in timp ce iau zentel.S-a tratat si sotul odata cu mine.Am mai avut si niste junghiuri in spate uneori si senzatia ca trebuie sa scuip, saliva e atunci mai albicioasa, parca sunt niste firisoare albicioase. Nu stiu daca are vreo legatura.Ajutati-ma cumva, cu un sfat, ca nu mai stiu ce sa fac.Vreau sa fac un bebe in viitorul apropiat. Am nevoie de ajutorul unui medic, caci medicul meu de familie nu stie ce sa-mi mai spuna. Multumesc.
1 comentarii
0
29-04-2017, ora 11:36
mikaela28
Nu este medic/terapeut
mikaela28