paralizia somnului + alte probleme...

07-02-2010
radu19
Nu este medic/terapeut
radu19
Buna ziua!

Mi se intampla uneori sa ma trezesc dar nu imi pot misca corpul, am halucinatii si mi-e foarte greu sa respir.
Am gasit aceasta problema pe internet cu numele de "paralizia somnuli"
Dar dupa ce reusesc sa ma trezesc am pielea uscata, imi simt inima foarte greoaie, sunt alb la fata si nu mai am deloc vlaga in mine...
Mi se intampla de cateva luni si din ce in ce mai des.
Problema e la inima sau la creier? Ce medic ar trebui sa consult?

Acum o luna si o saptamana am facut analize si aveam lipsa de calciu si magneziu si tensiunea aproximativ 9, 5.
De atunci pana acum o saptamana am luat zilnic calciu, magneziu si fier.
1 comentarii
0
09-02-2010, ora 12:32
Dr. Andrei Dumitrescu
Psihologie, Bucuresti
Dr. Andrei Dumitrescu
Buna radu,

Paralizia somnului este un subiect putin studiat, si tocmai de aceea nu sunt multi medici specializati in acest tip de afectiune.
Ca si specialitate medicala, ar trebui sa mergi la un neurolog (bun).
Probabil toate investigatiile vor iesi normale (de obicei ies asa).

Nivelul de calciu si magneziu scazute de care spui coreleaza cu stress si somn de proasta calitate, asa incat sa-mi spui cum e la tine - cu somnul si cu stress-ul. Si este foarte bine ca iei deja calciu si magneziu. Ai totusi grija, daca dupa o vreme simptomele nu dispar inseamna ca problema nu tine de aceste nivele si ar trebui sa reduci administrarea cel putin a calciului (sub forma de pastile), pentru ca pot apare alte complicatii - de care nu cred ca ai nevoie.
Exista mai multe ipoteze despre cauzele care duc la un astfel de simptom de paralizie a somnului - nici una care sa recomande o solutie absolut unica si sigura.