operatie de stern infundat - sfaturi

06-05-2008
svt
Nu este medic/terapeut
svt
Am stern infundat si ar trebui sa ma operez.Sunt student, incep examenele si as vrea sa stiu mai multe despre acest tip de operatia, despre stilurii de operatii, efecte secundare, dupa cat timp se vad rezultate(si daca se vad!), tratamente postoperatorii-durata, perioada de imobilizare la pat, etc.
5 comentarii
0
19-07-2008, ora 00:00
just.me
Nu este medic/terapeut
just.me
salut.
am la fel sternul infundat.iar coastele proeminente, nu am fost la medic ca sa ma consult, am 14 ani.iar parintii nu isi fak griji de asta, spunindu-mi doar sa stau dreapta shi ca in toata problema sunt vinovata doar eu. Sora mea mai mare (16 ani) are aceiasi problema.
Nu stiu ce pot sa fac, kum pot scapa, imi e rushine sa ies la bazin ku prietenii.caci coastele se observa chiar si prin maiou.
Din cauza asta nu pot trai o viatza normala.va rog sa imi spunetzi ce pot face in asa caz.care sunt toate metodele.de la cele mai simple pina la operatie.
0
28-07-2008, ora 00:00
svt
Nu este medic/terapeut
svt
parerea mea este ca cu cat faci operatie mai repede va fi cu atat mai usor.Daca iti dezvolti muschi prea mult nu este bine pentru operatie.Am facut operatie si eu si fratele meu.La fratele meu a iesit din prima si dupa 2 luni merge cu masina in vacanta. Eu find mai muschiulos a fost nevoie de o a doua interventie, dar a iesit bine.Nu te recunosti dupa operatie!Durere este multa si la spital este nevoie in permanenta de supraveghere cateva zile.Preferabil sa faci operatia concomitent cu sora-ta, va fi mai usor pt. familie.Pt detalii lasa o adresa de contact.
0
15-07-2009, ora 19:33
Scorpiutza
Nu este medic/terapeut
Scorpiutza