observ nite galme la venele de la mana si picior

12-03-2015
mao1
Nu este medic/terapeut
mao1
uitati aici o poza:
http://picpaste.com/pics/FullSizeRender-P88bI50n.1426128579.jpg


in imagine se vede vena in forma de dunga si apoi se continua cu niste mici galme. oare ce sa fie?
5 comentarii
0
12-03-2015, ora 22:01
MARTON
Nu este medic/terapeut
MARTON
MAO mergi la sala si folosesti si anumite proteine? am vazut astfel de vene si galme ale lor la anumiti halterofili si persoane care foloseau " proteine " si alte injectii pt cresterea masei musculare rapide.
Aceste aspecte sunt pe ambele maini si picioare sau nu?
Eu nu sunt medic dar cel mai indicat este sa faci un control pt ca nu sunt normale sa arate asa sau daca sunt varice macar sa le rezolvi sa nu devina dureroase.
0
13-03-2015, ora 06:37
mao1
Nu este medic/terapeut
mao1
nu ma omor cu exercitiile, adica nu folosesc greutati ci fac flotari. insa iau proteine ce-i drept.

am la mana stanga si la piciorul stang.
0
13-03-2015, ora 14:37
MARTON
Nu este medic/terapeut
MARTON
Sunt o gramada de metode de rezolvare a varicelor dar tot trebuie sa mergi la un consult de specialitate.
0
13-03-2015, ora 19:57
mao1
Nu este medic/terapeut
mao1
ok marton. mnultumesc!
0
14-02-2022, ora 23:19
vnc
Nu este medic/terapeut
vnc
Salut,

Ai reușit să găsești un răspuns ?


Și eu prezint cumva simptome asemănătoare cu toate că nu fac sport, am făcut aproape toate investigațiile posibile și nimic...

Mersi!
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
06-06-2023, ora 10:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Senzație de greutate și durere în picioare? Din anul 1997 suntem în România și tratăm varice fără operație și fără internare. La Varicoline, beneficiați de servicii medicale la cele mai înalte standarde, efectuate de profesioniști cu o rată de succes între 93-97%! Detalii aici