oboseala, tulburari de concentrare, stari de anxitate dimineata | Forumul Medical ROmedic

oboseala, tulburari de concentrare, stari de anxitate dimineata

05-03-2008
liviusbr
Nu este medic/terapeut
liviusbr
Va salut..de ceva vreme incoace ma confrunt cu o mare problema :am tulburari de concentrare si momente in care nu imi pot focaliza atentia la servici, coroborate cu stari de anxietate dimineata, mai ales dupa noptile in care dorm prea putin(mai putin de 8 ore).Seara dupa servici am stari de sfarseala, oboseala profunda, nu ma mai simt in stare de nimic.Simt ca obosesc repede si am dureri de cap dupa un efort prelungit(de ex urcatul scarilor). De cativa ani incoace mi se exfoliaza unghiile si pielitele din jurul unghiilor. Uneori cand sunt prea obosit simt intepaturi in talpile picioarelor.
Un sfat avizat mi-ar fi de mare folos!
6 comentarii
0
05-03-2008, ora 00:00
liviusbr
Nu este medic/terapeut
liviusbr
Am uitat sa precizez ca sunt student, am 23 de ani si un pic supraponderal(1.76/86 kg). Am mai avut si probleme la examene, uitam chestii evidente, pe care le invatasem, sau nu reuseam sa ma concentrez destul..fumez ocazional, 1-2 tigari pe zi, si cafea mai beau numai la servici, dar nu abuzez.
0
05-03-2008, ora 00:00
marinaalina
Identitate neconfirmată
marinaalina
esti si student si lucrezi si esti supraponderal(10 kg e ceva nu e un pic, ti-o spun dinj experienta nu vreau sa te simti prost)Probabil stai mult in spatii inchise ca banuiesc si asta e motivul supragreutatii sedentarismul.Ce descrii pare a fi un sindrom de oboseala, iar oboseala la efor e de la supragreutate.mergi si verifica colesterol, trigliceride si lipide si eventual glicemia.Daca vrei maimulte detalii scrie-mi -*.poate gasim si o solutie(macar la oboseala:))


(*modificat de administrator)
0
06-03-2008, ora 00:00
xfile
Nu este medic/terapeut
xfile