o stare de ne explicat

26-11-2009
iftodeflorin
Nu este medic/terapeut
iftodeflorin
Buna ( ziua, seara, sau dimineata ) asta in functie de cind o sa puteti citi mesajul meu.Ma numesc Gina am 28 de ani sunt din Galati lucrez ca instructor de practica in meseria de coafeza si de aprox o luna - doua, am o stare care nici eu nu o pot explica.Simt ca nu ma pot concentra la ceea ce fac ca nu suport persoanele de linga mine, am dureri de cap ca si cum capul meu ar fi prins intre falcile unei menghine, i-mi vine sa pling mai des ca deobicei si am in ultimul timp senzatia ca nu am aer si e ca si cum am un nod in git si nu pot sa mai respir si asta atunci cind pling.Am stari de confuzie, ameteala si neliniste.Visele care le am in timpul noptii i-mi sunt in minte tot restul zilei. stare accentuata de oboseala, fara chef de viata si moleseala i-mi sunt prezente din ce in ce mai des.Va rog sa-mi spuneti care ar putea fi cauzele si carui medic ma-s putea adresa.-.astept cu nerabdare un raspuns cit mai uregnt posibil cu atit mai binevenit.multumesc cu respect Gina
2 comentarii
0
26-11-2009, ora 21:59
p_andra
Nu este medic/terapeut
p_andra
parerea mea e ca ar trebui sa consulti un psiholog. pare a fi stare de anxietate/depresie... ceva de genul am avut si eu acum cativa ani.
0
05-02-2010, ora 16:54
Leustean Maria
Nu este medic/terapeut
Leustean Maria
Intoxicatie cronica a organismului, si epuizarea unor-multe subst neces bunei funct a creeier mai intai caci are capilare mai fine.Apa alcalina, gargara cu ulei de masl adevarat, si ulei sanatos ce hraneste creierul
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!