o boala inexistenta?

29-10-2008
martina
Nu este medic/terapeut
martina
Am fost la 2 doctori gastroenterologi (nu stiu termenul excat) care mi-au zis ca de simtomele pe care le am eu nu au mai auzit.Uneori am niste dureri ingrozitoare in gat.E ca si cum as manca o bomboana foarte mentolata.Eu am senzatia ca aceste usturimi vin din stomac, pt ca nu am rosu in gat sau probleme de inghitire.Nu mananc prajeli, grasimi..mananc cat de cat sanatos.Acum 3 ani am facut testul cu bariu si mi s-a spus ca ar fi un inceput de gastrita..Aceste dureri nu le am mereu...uneori dureaza 2-3 luni si apoi pt 4 luni nu mai am nimik. Eu cred ca ar fi o boala de reflux, dar nu pot sa-mi dau eu cu parerea, nu sunt medic. Am luat omeran, omez, ranitidina.si nimik.
3 comentarii
0
29-10-2008, ora 16:29
Dr. Bociu Crina
Obstetrica-ginecologie, Londra
Dr. Bociu Crina
du-te să faci o endoscopie
0
30-10-2008, ora 11:36
martina
Nu este medic/terapeut
martina
Stiu ca o endoscopie m-ar putea ajuta...dar as fi vrut sa aflu daca a mai avut cineva aceste simtome, daca stie despre ce ar fi vorba.inainte sa-mi bag furtunul ala pe gat...
0
31-10-2008, ora 01:33
alessia5158
Nu este medic/terapeut
alessia5158
A aparut o noua tehnica exploratorie in locul "furtunului"aluia !! VIDEOCAPSULA ENDOSCOPICA - se inghite capsula: pacientului i se atasaza un sistem de inregistrare pe care-l va purta asupra sa in timpul activitatilor zilnice, normale revenind la cabinet dupa 8-12 ore, timp in care receptorul capteaza imagini din tranzitul intestinal al pacientului. Eliminarea capsulei se face dupa 24-48 ore. Tehnica respectiva este disponibila in Romania la Centrul medical MedAs. Cauta pe net centrul acesta caci eu am informatia din presa.Cu bine.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și: