neurosteniform

12-11-2006
Kennyscared
Nu este medic/terapeut
Kennyscared
Buna ziua! Am 19 ani si sunt student in Bucuresti. In urma cu 2 sapt am avut o gripa destul de severa. Dina cauza faptului ca nu puteam dormi din cauza gripei m-am hotarat intr-o noapte sa stau treaz. Spre dimineatza am baut 3 cesti de cafea ca sa ma pot mentine treaz la cursurile de la facultate la care urmam sa ma duc. In timpul primului curs mi s-a facut f rau: o senzatie f puternica de lesin, pierdere de cunostinta. Am fugit repede acasa. Cand am ajuns aveam venele umflate, imi schimbam culoarea la fata, inima batea f tare, transpiram si respiram f greu. Dupa 4 ore de somn m-am trezit si ma simteam mai bine. Dar de atunci ma simt f rau: macar o data pe ora ma apuca o criza - simt ca imi pierd cunostinta si imi revin brusc (o chestie de 2 secunde), dupa care intru intr-o stare de anxietate, de frica, dau din picioare si nu am stare, simt o presiune imensa in timpane si uneori in tampla. Cel mai rau este seara cand incerc sa adorm si ma cuprind niste valuri de caldura si amorteala mai ales la membre. Nu ma pot concentra, nu ma pot deplasa prea mult si in nici un caz cu mijloace de transport, tulburari de vedere etc. Am fost la medic si mi-a pus un diagnostic pe care nu pot sa il descifrez prea bine(vorba romanului "ai scris de doctor"este cat se poate de adevarata) dar ce am descifrat este "pd neurosteniform". Am facut analize la sange si la urina si a iesit totul bine(in afara de putin nisip in urina). Tensiunea nu prea e buna: 11, 5 - 9. Mi-a prescris Mentat(2/zi) si Panangin(3/zi) si ma simt mai bine: crizele sunt mai rare si mai putin intense si merge din ce in ce mai bine. As vrea daca se poate sa ma lamuriti asupra diagnosticului si care ar putea fi cauza. Eventuale sfaturi ar fi grozave! Va multumesc anticipat! Am tot respectul pentru initiativa dumneavoastra, pentru rabdarea si interesul pe care il manifestati pentru acest site! O zi excelenta!
2 comentarii
0
14-11-2006, ora 00:00