Forum medical - întrebări și răspunsuri medicale
Vizitarea site-ului implică acceptarea cookies-urilor. Citește mai multe
Forum medical Regulament Colaborare - răspunsuri
Black Friday - reduceri la cosmeticele minerale

medrol, roclarin, omez

22-02-2012, ora 19:51
Autor: oana.c
Buna ziua, mi a spus doctorul sa iau omez 20mg cu jumatate de ora inainte de masa, iar dupa masa sa iau medrol 16mg, iar la 12 ore klacid 500mg dar in loc de acesta la farmacie mi a recomandat roclarin 500mg. Iar acum si noaptea si ziua am dureri (nu foarte grave) de burta si parca vin in valuri si am inceput sa iau aceste medicamente de cateva zile doar. CE parere aveti? care sa fie cauza?
5 comentarii
22-02-2012, ora 18:55
Autor: fvaleriu | Dr. Flueraru Valeriu - ORL - Otorinolaringologie, Pascani
clacid si roclarin.. este acelas medicament
intrebarea este pentru ce probleme a fost indicat acest tratamen.. mai cu seama medrolul ( preparat hormonal)???
22-02-2012, ora 18:58
Autor: oana.c
am sinuzita, rinita, polipi vegetali, inceput astm. pe langa medicamentele acelea, mai mi a dat inca 2 spreiuri - marimer si rinocort
mentionez ca probleme cu nasul nu am mai avut, dar a aparut aceasta problema cu durerea de burta
22-02-2012, ora 19:19
Autor: fvaleriu | Dr. Flueraru Valeriu - ORL - Otorinolaringologie, Pascani
trebuie facute investigatii serioase la Gastrologie
este stransa legatura intre problemele DVs... si problemele intestinale care favorizeaza si fonul alergic.. si duc la o proasta dezintoxicare a organismului.
si astmul si polipoza.. pot fi tinute sub control.. numia daca adoptati un regim foarte, foarte strict fara produse alimentare alergene. si cu tratamente de durata pentru dezintoxicare si curatare a ficatului si intestinelor...
22-02-2012, ora 19:38
Autor: oana.c
aceasta problema cu stomacul mi-a aparut din prima zi cand am luat aceste mediamente (ieri). si doar am luat si omez care e pansament gastric. cand manac nu ma doare, daca trece cateva ore fara sa mananc (3-4) incep durerile. alergii la mancare nu am avut niciodata, doar la medicamente am (ketoral, nurofen, antinevralgic) -mi s-a zis ca e de la rinita ( se manifesta prin tuse, nasul curge lichid, ochi, dureri cap, sinusuri infundate).
poate ca aceste pastile care mi s-au dat sa fie prea puternice? sau deja sa am o problema la intestine.. si acum sa simt mai puternic datorita medicamentelor acestora?
22-02-2012, ora 19:51
Autor: oana.c
din cate imi aduc aminte cand eram mica am avut tot asa dureri la eritromicina. se poate sa semene aceaste doua antibiotice ? ca vad ca fac parte din aceeasi grupa-grupa macrolidelor.
ROCLARIN 500 mg - Descriere -substanta compozitie - Claritromicina
ERITROMICINA SANDOZ 200 mg - Actiune terapeutica -MACROLIDE, LINCOSAMIDE SI STREPTOGRAMINE MACROLIDE
Adaugă un comentariu / răspuns


31-10-2014, ora 9:30

Tuse?
Grintuss este un produs 100% natural care moduleaza tusea, fara a o suprima si care actioneaza protejand mucoasa, calmand iritatia si favorizand eliminarea mucusului.
› Detalii produs
Medical Black Friday Medical Black Friday