De ceva vreme mai exact schimbarii de temperatura: am matreata

26-10-2011
dariaalexandra
Nu este medic/terapeut
dariaalexandra
De ceva vreme mai exact schimbarii de temperatura ma confrunt cu o problema, aparitia matretei.Am folosit sampon nizoral dar fara nici un rezultat.Matreata se prezinta sub forma de cojite, parul se ingrasa foarte repede, creeand un mare disconfort.Ce e de facut?
3 comentarii
0
26-10-2011, ora 19:33
Mihai Florin Pop
Nu este medic/terapeut
Mihai Florin Pop
In ceea ce ma priveste nu sunt medic, dar am avut si eu probleme cu matreata urate de tot. Am fost la dermatolog si mi-a prescris 2 sampoane pe care sa le intercalez saptamanal, un compus facut in farmacie si inca unul cumparat din farmacie. Cel compus nu am compozitia la indemana oricum cazul tau nu cred ca e asa grav cum a fost al meu, eu faceam coji foarte mari si destul de des.

Sampoanele erau:

1. Blue Cap (de 3 ori pe saptamana - deci o data la 2 zile)
iar saptamana urmatoare ma spalam cu
2. Dercos de la Vichy

Nu sunt ieftine dar rezultatul a fost mult mai bun decat Nizonal.

Oricum daca te intereseaza solutia care trebuia sa o aplic in zilele in care nu ma spalam pe cap (tot 3 la numar pe saptamana) erau: cea facuta in farmacie care din pacate nu stiu sa iti zic din ce era compusa. si cea care o foloseam saptamana urmatoare cu celalalt sampon se numea Diprosalic. Ca aplicare era pe pielea capului, fara clatire.

Sper ca am fost de ajutor, daca nu sper sa primesti un raspuns de specialitate.
0
26-10-2011, ora 20:01
dariaalexandra
Nu este medic/terapeut
dariaalexandra
Multumesc pt raspuns!
0
26-10-2011, ora 20:13
Mabel
Nu este medic/terapeut
Mabel
Nu mai puneti niciun sampon pe pielea capului. Spalati-va cu galbenus de ou, apoi clatiti cu apa cu otet de mere. Gasiti pe internet multe retete naturiste, eu v-am scris-o pe cea mai simpla. Daca puteti, folositi apa minerala..sau plata, apa de ploaie... dar nu apa de la robinet care contine clor.
Sa auzim de bine!