keratoconus - sfaturi

24-10-2005
ForumVechi
Nu este medic/terapeut
ForumVechi
am descoperit ca sufar de carataconus si as dori sa stiu mai multe despre boala si cum se poate trata. am dureri groaznice de cap si in spatele ochilor ce pot sa fac?astept un ajutor si o indrumare catre un medic din Romania.va multumesc.
7 comentarii
0
24-10-2005, ora 00:00
ForumVechi
Nu este medic/terapeut
ForumVechi
Poate vrei sa spui keratoconus: este o bombare a corneei sub forma de con. Ea poate sa dea dureri de cap deoarece este prezent un viciu de refractie - ochiul incearca sa se acomodeze. Durerea din spatele ochilor insa trebuie investigata, incepand cu efectuarea unui examen de fund de ochi. In orice caz iti recomand sa te prezinti la un medic oftalmolog. Nu pot sa-ti dau nici un nume; sunt multi medici buni la noi si nici nu-i cunosc pe toti.
0
06-02-2011, ora 20:40
yazid
Nu este medic/terapeut
yazid
va pot oferi detalii cu privire la tratarea keratoconusului -*.sotia mea a fost operata acum 4 ani in ungaria. nu ezitati sa ma sunati


(*modificat de administrator)
0
23-08-2011, ora 19:10
cirtiuioan
Nu este medic/terapeut
cirtiuioan
yazid, as dori sa intreb ce face sotia ta? eu am aceasta boala si as vrea sa merg in Ungaria. Poti sa-mi trimiti mai multe detalii pe yahoo.mail? Am aceeasi adresa ca id.
0
23-08-2011, ora 19:36
cirtiuioan
Nu este medic/terapeut
cirtiuioan
Buna tuturor, am 24 de ani si aceeasi boala ca si voi. Spuneti-mi va rog ce stiti despre clinica aceea privata din Budapesta unde se face keratotomie radiala? Sunt indecis - sa merg acolo sau sa fac cross si implant de inele la Cluj? Va rog mult!!
0
13-06-2012, ora 12:57
Dragos05
Nu este medic/terapeut
Dragos05
buna ziua, eu sunt nou pe aici sufar de aceasta boala si trebuie sa ma operez asi vrea sa stiu daca doare pentru ca imi este foarte frica.Va multumesc !!!
0
07-09-2012, ora 09:03
helpkeratoconus
Nu este medic/terapeut
helpkeratoconus
Dragos la ce operatie te-ai gindit ptr Keratoconus?
0