Forum medical - întrebări și răspunsuri medicale
Vizitarea site-ului implică acceptarea cookies-urilor. Citește mai multe
Forum medical Regulament Colaborare - răspunsuri

karissa si mici scurgeri maronii

24-12-2007, ora 21:12
Am 23 de ani si iau pentru prima oara anticonceptionale. Mi s-a recomandat de la Planificare Familiala Karissa. Acuma le iau de 8 zile si de 5 zile am mici scurgeri maronii. Tin sa precizez ca pana acuma aveam menstruatie de 6 zile si acuma luna asta de cand iau karissa a durat doar 3 zile dupa care s-a instalat aceasta scurgere maronie in cantitate foarte mica. Ma gandeam ca o sa treaca dupa 3 zile, adica cand se implineau 6 zile cat ma tinea pe mine inainte menstruatia dar persista la fel. E normal? Alte simptome nu am.
Inca ceva, are ceva daca mi-am programat ora de luat pastila la 12 seara? atunci sunt sigura ca le pot lua tot timpul.
6 comentarii
26-12-2007, ora 00:00
Autor: M.D. | Dr. Mihnea DRAGOMIR - Medicina de familie, Bucuresti
Anticoncepţionalele monofazice cu doză mică de estrogen, aşa cum este Karissa, dau frecvent această reacţie adversă. De cele mai multe ori ea este trecătoare, ntr-o minoritate de cazuri se impune schimbarea contraceptivului, mai rar a metodei contraceptive. Asupra limitei de timp n care prezenţa acestei reacţii adverse este considerată normală, părerile variază. Părerea mea este că, dacă acest efect supărător persistă şi la a doua folie de pilule este recomandată schimbarea contraceptivului (presupunnd că doriţi să luaţi contraceptive mai departe).
Ora la care luaţi pilula e neesenţială, importnat este să fie aceeaşi oră.
03-01-2008, ora 00:00
Ms mult de sfat. Sunt acuma fericita,mi-a disparut scurgerea de cateva zile si e totul k, sper sa fie si in continuare
31-05-2008, ora 00:00
Autor: umi-nitza
si eu am aceiasi problema ...am o mentruatie regulata care tine 6 zile de obicei ...am inceput de curand anticonceptionalele karissa si vad ca este ziua a 10 si inca am scurgeri maronii ....este ceva normal sau ....trebuie sa incep sa imi fac griji..?
21-03-2009, ora 12:17
Autor: Ianaa
Si eu am aceiasi problema,iau pt prima data anticonceptionalele yasmin si de cateva zile am cele scurgeri maronii....Este normal?
28-03-2009, ora 12:54
Draga Ianaa, dupa cum ai observat am postat acest mesaj in decembrie 2007, ei bine mie mi-au trecut simptomele la a doua folie de pilule(dupa cum spune si dr de mai sus) si uite e 2009 si iau in continuare, eu ma simt foarte bine, mi-au disparut si simptomele deranjante din perioada menstruatiei. Urmeaza sfatul medicului si asteapta sa vezi daca scurgerea persista si la a doua folie, daca inca sunt probleme mergi la medic.
22-07-2010, ora 21:12
Autor: anonim009
buna...am si eu o intrebare..sau mai bn zis o nelamurire..iau karissa de o luna de zile...mi s`au terminT pastilutele si nu mi`a venit ciclul de 3 zile..e ceva normal? sunt sigure? am nevoie de un raspuns urgent.multumesc mult
Adaugă un comentariu / răspuns


14-04-2014, ora 11:10
Gel Intim
Fii rasfatata cu Erectan Intim Gel!
Iti doresti sa experimentezi senzatii noi? Erectan Intim Gel este calea spre clipe intime sublime. Simte fiecare fior – gelul lubrifiant iti ofera o excitare intensa, pentru a te bucura de fiecare moment al actului sexual! Erectan Intim Gel are o formula delicata, blanda cu organele intime feminine, nu provoaca alergii si are un parfum discret, pe placul tau si al lui. Incearca-l si nu vei mai dori sa stii cum era inainte! Comanda acum Erectan Intim Gel!