infectie la ochi ?

22-03-2010
casy26_2008
Nu este medic/terapeut
casy26_2008
Buna.. numele meu este Ivan Casian sunt din judeul Hunedoara - Orastie mai exact sunt student in Sibiu, , cred ca am o infectie la ochi deoarece aceasta este de vreo 2 ani daca nu mai bine si nu mi-a trecut nici in momentul de fata desi am urmat mai multe tratamente prescrise de doctor si din judetul meu si din Sebes si chiar Sibiu, , tratamente cu anumite picaturi Spersadex, Maxitrol, Tobradex..., , , si altele nu le mai retin numele, simptomele sunt de genu mi se inroseste albul ochilor am mancarimi si imi apare o secretie de culoare galbena uneori si chiar alb transparent pot sa spun ca aceste tratamente nu au dus decat la o ameliorare deoarece imi reapare, daca imi puteti spune ce tratament as putea sa urmez sau un sfat in legatura cu boala pe care o am. va multumesc.
2 comentarii
0
24-03-2010, ora 15:35
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Buna ziua! Eu consider ca trebuie sa facem si un examen bacteriologic al secretiei conjunctivale, examen pentru evidentierea Ag chlamydial, Ac anti HVS tip1; spui ca secretia conjunctivala este galbuie, acest aspect pledeaza pentru infectie bacteriana; putem incepe dupa ce s-a recoltat secretia conjunctivala, un tratatment cu antibiotic, tratament pe care il vom ajusta in functie de rezultatul investigatiilor. Iti recomand igiena locala riguroasa cu un sampon " No Tears", Floxal colir, 1 picatura de 5 ori, in amandoi ochii, 10 zile, iar seara, dupa igiena locala cu sampon, Floxal unguent oftalmic-1 aplicatie in sacul conjunctival inferior si la nivelul marginilor palpebrale, 10 zile; tot seara, Ketotifen( Claritine) 1 tb pe zi, 10 zile; in functie de rezultatul investigatiilor pe care le-am cerut, vom stabili ce trebuie facut in continuare; numai bine
0
10-04-2010, ora 14:48
ramonikaalexa
Nu este medic/terapeut
ramonikaalexa