emotii puternice... cum scap de ele?

31-03-2009
mariusdu
Nu este medic/terapeut
mariusdu
tot timpul inainte sa merg undeva, am emotii de ex. vreau sa imi scot permisul de conducere si tot timpul inainte sa merg la orele de conducere ma iau emotiile etc.
Ce sa fac sa scap de ele????
3 comentarii
0
01-04-2009, ora 11:42
nicolla_75
Nu este medic/terapeut
nicolla_75
In primul rand trebuie sa te controlezi psihic si sa gandesti ca nu ti se intampla nimic rau, sunt si medicamente dar ele sunt contraindicate in a conduce autovehicule.poti la un xanax inainte sa mergi undeva, unde crezi ca ai avea emotii.
0
29-04-2009, ora 15:25
yoa
Nu este medic/terapeut
yoa
buna.am si eu o problema.de cateva luni imi tremura mainile, tremuratul se intensifica in momentul cand am contact cu cineva, cand ma intalnesc cu persoane.in acel moment se accelereaza bataile inimii, incepe parca sa-mi fie cald, imi tanspira mainile(tot timpul).cateodata simt si o mica durere la inima.poate fi o problema endocrinologica(in familie am avut un caz de hipertiroidism)se poate mostenii?astept un raspuns.va multumesc
0
03-05-2009, ora 01:55
laurasaed
Identitate neconfirmată
laurasaed
Va recomand amandurora sa consultati un psihoterapeut.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice. Accesați site-ul
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Cum ne influențează emoțiile memoria?