dureri in calcai

07-02-2016
vickyutza
Nu este medic/terapeut
vickyutza
buna, sunt viki am 24 de ani, si de aproximativ o luna am dureri in calcaiul stang, la inceput a fost o senzatie de cioburi in calcai, iar acum mi-a aparut sa spunem'un cui'...doare la atingere si la mers.Ce ma sfatuiti sa fac?
5 comentarii
0
08-02-2016, ora 09:33
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna ziua!
Va rog sa ma scuzati, dar nu am reusit sa inteleg tocmai esentialul: sex, greutate/inaltime, ce tip de incaltaminte purtati, status ocupational si sportiv, eforturi practicate, antecedente traumatice, neurochirurgicale, metabolice, reumatologice etc.
Asteptam detalii relevante.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg ante-picior
0
08-02-2016, ora 21:31
vickyutza
Nu este medic/terapeut
vickyutza
buna ziua!am 24de ani, lucrez ca barmanita, am 1, 60cm si 48 de kg.De obicei port adidasi.In afara aerviciului nu practic nici un sport.
0
08-02-2016, ora 21:36
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Buna seara!
Suferinta se datoreaza unui cumul de factori: solicitare excesiva a piciorului (stat in picioare, mers pe jos) si incaltaminte inadecvata (toc insuficient de inalt).
Prin urmare, singura posibilitate logica si imaginabila consta in tratarea cauzelor: reducerea drastica a solicitarii fizice si incaltaminte adecvata (exclus adidasi).
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg ante-picior
0
08-02-2016, ora 21:51
vickyutza
Nu este medic/terapeut
vickyutza
ok, am intwles ce vreto sa spuneti, dar cu un toc mai inalt nu ar fa e decat sa apese mai tare pe batatura.si am uitat sa specific lucrez 6 zile pe saptamana a cate 9 ore
0
08-02-2016, ora 21:54
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Nu e vorba despre tocuri inalte, ci despre faptul ca adidasii nu au deloc toc, ceea ce provoaca talalgii (dureri calcaneene). Trebuie sa purtati un toc rezonabil, de circa 2-3-4 cm.