De vreo 4 zile ma dor genunchii si mi s-au umflat

13-08-2012
anacreta
Nu este medic/terapeut
anacreta
Buna ziua,

Ma numesc Creta Ana, am 19 ani si sunt studenta. De vreo 4 zile ma dor genunchii si mi s-au umflat, eforturi prea mari nu am facut si nu stiu care ar putea fi cauza durerii.Va rog frumos daca ati putea sa ma ajutati cu ceva sfaturi.

Va multumesc!
6 comentarii
0
13-08-2012, ora 13:46
Dr. Alexe Raluca Maria
Medicina interna, Ploiesti, Prahova
Dr. Alexe Raluca Maria
este obligatoriu un consult la medicul de familie si un set de analize care sa includa HLG, VSH, ASLO, FR, PCR, exsudat faringian, examen sumar urina, urocultura etc.
0
13-08-2012, ora 13:48
geo88
Nu este medic/terapeut
geo88
Cand ti s-au umflat ? Cand te dor, dimineata, seara sau pe toata durata zilei? Alte simptome mai ai? Iei vreun tratament ceva/?
0
13-08-2012, ora 13:53
anacreta
Nu este medic/terapeut
anacreta
au inceput sa mi se umfle, apoi m-a luat si durerea.Tot timpul ma dor, zi, noapte.Aseara mi s-a facut rau si am lesinat, dar nu stiu daca ar avea vreo legatura cu durerea pe care o am eu acum...alte simptome nu mai am si nu urmez niki un tratament
0
13-08-2012, ora 14:04
geo88
Nu este medic/terapeut
geo88
Eu as fi de acord cu d.na dr. si tot asa as zice sa iti faci niste teste de inflamatie da cel mai bine mergi la un reumatolog sa te consulte, faptul ca ti s-a facut si ai lesinat nu e deloc bine, de obicei afectiunile articulare -artralgiile- pe care le ai nu au debut cu ameteli si episoade de sincope sau lipotimii.Nu treb.sa stai asa.
0
13-08-2012, ora 14:59
anacreta
Nu este medic/terapeut
anacreta
Va multumesc foarte frumos pentru timpul acordat.
O zi frumoasa in continuare.
0
25-08-2012, ora 11:28
joanna 450
Nu este medic/terapeut
joanna 450
ma numesc oana, am 42 de ani si de vreo 2 saptamani ma doare genunchiul stang dar pe lateral
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!