dureri de calcai

14-07-2009
stefan65
Nu este medic/terapeut
stefan65
Buna ziua, domnule Doctor,
Ma numesc Stefan, am 44 ani, sunt medic veterinar, si de o vreme (aprox.3 luni) simt o durere in zona calcaiului stang (reg.tendonului si fata interna a art.); la inceput am crezut ca este doar o jena de la pantof, dar persista si in somn - uneori. Este adevarat, ca daca port saboti, durerea dispare, dar totusi reapare uneori din senin. La palpare, simt amorteala in zona de pe fata interna a regiunii art.tarso-tibiale (parca ar fi anesteziata). V-as fi recunoscator daca mi-ati putea sugera un diagnostic si un eventual tratament.
Cu multumiri anticipate,
Stefan
3 comentarii
0
14-07-2009, ora 17:41
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Stimate Coleg,
Diagnosticul este imposibil de stabilit in absenta consultatiei.
Exista multe cauze ale acestor dureri, de la o fractura de stress calcaneana pana la artroza retropiciorului, de la aponevrozita calcaneana si pana la sindromul canalului tarsian etc etc etc.
Doar o consultatie atenta poate decela cauza problemei.
Cu stima,
Dr. Marius Uscatu
Ortoped cu supraspecializare franceza in Chirurgia Gleznei si a Piciorului
0
15-07-2009, ora 07:37
stefan65
Nu este medic/terapeut
stefan65
Multumesc pentru promptitudine, v-as ruga sa ma sfatuiti, daca ar fi bine sa ma consultati Dvs. - avand in vedere supraspecializarea si experienta Dvs. in domeniu - sau as putea apela eventual la un ortoped local (locuiesc in Baia Mare). In cazul in care ar fi de preferat un consult la Bucuresti, v-as ruga sa-mi trimiteti modalitatea de programare.
Cu respect,
Stefan
0
15-07-2009, ora 13:38
Dr. Marius Uscatu
Ortopedie si traumatologie, Bucuresti
Dr. Marius Uscatu
Stimate coleg,
Din pacate eu nu cunosc nici un coleg in acea zona, dar am toata stima pentru toti colegii ortopezi din tara.
Este lipsit de onestitate sa ma recomand dar, daca doriti, va stau la dispozitie oricand.
Cu stima,
Cu stima,
Dr. Marius Uscatu