Forum medical - întrebări și răspunsuri medicale
Vizitarea site-ului implică acceptarea cookies-urilor. Citește mai multe
Forum medical Regulament Colaborare - răspunsuri

dureri ale sanilor

25-04-2007, ora 00:00
Autor: mimik24
Iau Rigevidon de 3 ani si la un moment dat sanii au inceput sa ma doara.Acum am renuntat la pilule si nu ma mai dor(precizez ca ma dureau de 3 luni).Credeti ca pilulele pot provoca dureri ca acestea?
1 comentarii
03-05-2007, ora 00:00
Autor: M.D. | Dr. Mihnea DRAGOMIR - Medicina de familie, Bucuresti
Da, pot. Daca totusi regretati avantajele contraceptiei orale, poate ca ar fi bine sa treceti pe Logest. Un consult ar fi totusi recomandabil inainte de aceasta decizie.
Adaugă un comentariu / răspuns


14-04-2014, ora 11:10
Gel Intim
Fii rasfatata cu Erectan Intim Gel!
Iti doresti sa experimentezi senzatii noi? Erectan Intim Gel este calea spre clipe intime sublime. Simte fiecare fior – gelul lubrifiant iti ofera o excitare intensa, pentru a te bucura de fiecare moment al actului sexual! Erectan Intim Gel are o formula delicata, blanda cu organele intime feminine, nu provoaca alergii si are un parfum discret, pe placul tau si al lui. Incearca-l si nu vei mai dori sa stii cum era inainte! Comanda acum Erectan Intim Gel!