durere testicul, ptr d-na dr. Balcan Anisoara

05-06-2010
sanda cristina
Nu este medic/terapeut
sanda cristina
Va multumesc mult ptr raspuns si as vrea sa va spun ca am 43 de ani, lucrez ca sofer pe TIR si intr-adevar am fost nevoit de multe ori sa ridic greutati.Eu am fost la medici in Germania ptr. ca aici muncesc deocamdata si ce pot sa spun ca mi s-au facut niste analize ale sangelui, cultura aceea la care nu a iesit nimic, dar mi s-au dat in cotinuare antibiotice, ecografii ale testicolului si m-a controlat la prostata unde a spus ca e in regula.Examenele despre care spuneti d-voastra nu stiu ce sunt, ei au spus ca e o inflamatie a epididimului.Va rog mult sa-mi spuneti cum sa procedez in continuare.
1 comentarii
0
06-06-2010, ora 19:44
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara