durere la degetul mare de la piciorul stang

14-05-2011
maria40
Nu este medic/terapeut
maria40
Buna ziua, de cateva zile ma doare unghia mare de la piciorul stang, mi se pune foarte des carcei si daca nu ma opresc din mers, ajung sa nu imi m-ai simt piciorul.Noaptea imi amorteste mana stanga.As vrea sa stiu din ce cauza am aceste simptome.Multumesc!
3 comentarii
0
15-05-2011, ora 14:06
elena raluca
Nu este medic/terapeut
elena raluca
Maria, pot fi mai multe cauze.
1. Daca nu te-ai lovit la picior in zona unghie, poate fi o unghie incarnata.
2. Carceii de care tu vorbesti din picior (probabil zona pulpei)sunt urmare a unui deficit de circulatie sangvina(cum iti sunt picioarele, reci?);muschiul se contracta si apar aceste spasme.Sunt destule medicamente pe piata, dar pana sa le iei, ar fi indicat daca ai reusi sa-ti faci un ecco-doppler(stiu ca e scump dar pt. sanatate...).In felul acestavei vedea cum stai la nivelul membrelor inferioare cu circulatia, daca este vreo obstructie.Cred ca ai si varice(de suprafata sau profunde, te dor?);daca da -vei cedea ca si angiologul iti va recomanda sa porti ciorapi medicinali de 70 sau 140 den;sincer iti spun ca iti va da o usurare pt.picior.
3.Mai poate fi si o tasare de nerv ce ajunge in piciorul care spuneai ca uneori nu-l mai simti.Si pt. mana e valabil acelasi lucru.Ar fi bine daca poti sa-t faci si o radiografie a coloanei vertebrale(sau mai bine un RMN), asa vei vedea eventuale tasari de inele si concomitent ce nervi sunt implicati.
4.Incearca sa te dezobisnuiesti sa dormi pe partea stanga a corpului(pe inima)
Din relatarile tale partea stanga este cea afectata, deci ceva s-a intamplat la nivelul hipotalamusului pe dreapta;cu un consult neurologic se vor evidentia factorii determinanti.
Sanatate multa.
0
15-05-2011, ora 20:41
maria40
Nu este medic/terapeut
maria40
Multumesc mult pentru raspuns, o sa va urmez sfaturile si va tin la curent:)!
0
16-05-2011, ora 03:07
elena raluca
Nu este medic/terapeut
elena raluca