durata de refacere dupa operatia de hernie inghinala

18-04-2011
magdalena g
Nu este medic/terapeut
magdalena g
Buna, sunt Magdalena, as vrea sa stiu daca durata de refacere dupa operatie, conteaza si de varsta pacientului sau si de cat de mare este ruptura herniei ?
Oare la o luna dupa operatie as putea sa lucrez ?
Eu lucrez ca Brancardiera, in spitalul din orasul unde locuiesc.
Multumesc anticipat.
MG
6 comentarii
0
18-04-2011, ora 20:06
Dr. Tuca Stefan
Chirurgie generala, Bucuresti
Dr. Tuca Stefan
Buna seara,

In principiu, daca hernia a fost operata si a fost montata o plasa (cum ar trebui in orice operatie de hernie pentru a preveni recidiva), timpul necesar refacerii este de circa 2 luni.In tot acest timp organismul va ajunge sa tolereze si asimileze plasa, realizand local un perete abdominal puternic...

Cu stima,

dr.Stefan Tuca - medic chirurg
0
18-04-2011, ora 20:28
magdalena g
Nu este medic/terapeut
magdalena g
Va multumesc foarte mult Domnule Doctor, inca nu am fost operata dar urmeaza sa ma operez pe 6 Mai.
Dar am vrut sa vad care este perioada de refacere, deoarece pentru o femeie este mai greu decat pentru un barbat dupa operatie..barbatii sant mai puternici.
Si as vrea sa va mai intreb inca ceva domnule Doctor Tuca, pentru a se pune un diagnostic de Hernie inghinala este necesara si o Ecografie abdominala sau este de ajuns numai un control (palparea zonei )?
Va multumesc anticipat
Mg
0
18-04-2011, ora 20:43
Dr. Tuca Stefan
Chirurgie generala, Bucuresti
Dr. Tuca Stefan
Diagnosticul de hernie este unul clinic, deci palparea zonei respective este suficienta...
Pe de alta parte, ecografia de parti moi ar putea orienta chirurgul asupra continutului sacului herniar (intestin, epiploon)..

Toate cele bune..

dr.Stefan Tuca - medic chirurg
0
18-04-2011, ora 20:55
magdalena g
Nu este medic/terapeut
magdalena g