duphaston sa fie problema?

20-12-2008
c.camelia
Nu este medic/terapeut
c.camelia
Buna ziua! As vrea si eu o lamurire in ceea ce ma priveste!In urma cu 3 luni, in urma unui control ginecologic am fost depistata cu un chist la ovarul stang de 3cm.Pana in prezent am luat Duphaston din ziua 11 pana in a 25 -a zi, iar pt. a mi se stimula ovulatia mi s-a prescris clostilbegyt din ziua 5 pana in a 9-a zi cate o tableta pe zi.Am facut un ecograf iar chistul mi-a scazut la 1 cm.Intrebarea mea este de ce nu raman insarcinata?Sa fie oare din cauza duphastonului sau din cauza chistului desi el e acum destul de mic.Va rog sa-mi spune-ti ce e mai exact acest medicament, este cumva un anticonceptional?Tin sa mentionez caci am un ciclu regulat de 28 zile.Va rog mult sa-mi da-ti un raspuns caci imi doresc enorm de mult un copil.Oare ar trebui sa nu mai iau duphaston?Multumesc din suflet.
7 comentarii
0
20-12-2008, ora 17:18
luiza c
Nu este medic/terapeut
luiza c
Din cate stiu eu (nu sunt medic) cu acest medicament duphaton ramai mult mai repede insarcinata.NU CRED CA EL AR FI PROBLEMA
0
21-12-2008, ora 12:57
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Duphastonul este un progestativ, dar nu are proprietati contraceptive, el nu inhiba ovulatia, cum fac anticonceptionalele.Deci nu de la el nu ramai gravida, ci din cauza chisturilor de ovar.Trebuie sa iei tratamentul corect, asa cum au prescris medicii, roaga-te la Dumnezeu si ai rbdare.Daca termini terapia, rezolvi cu chistul de ovar si tot nu ramai gravida cateva luni dupa, du-l si pe sotul tau sa faca o spermograma.Sarbatori fericite!
0
21-12-2008, ora 18:36
c.camelia
Nu este medic/terapeut
c.camelia
Deci sa inteleg caci pana nu elimin chistul nu am sa raman insarcinata?Chiar si dupa cateva luni dupa ce-l elimin?Multumesc pt timpul acordat ! Sarbatori fericite!
0
22-12-2008, ora 06:09
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara