Acum 3 saptamani mi-au aparut doi ganglioni submaseterieni,

02-10-2014
aleida
Nu este medic/terapeut
aleida
Dr. Flueraru

Buna ziua! V-am mai scris despre problema mea si anume in urma cu 3 saptamani mi-au aparut doi ganglioni submaseterieni, am fost la orl unde in urma unei fibroscopii dr. a spus ca am reflux faringian si de acolo am senzatie de usturime si nod in gat si ganglionii inflamati. am facut si endoscopie digestiva si dr mi-a spus ca nu am nimic, nici hernie hiatala si nici reflux. am facut si rmn unde mi s-a spus ca ganglionii sunt de natura inflamatori( grasoasa) ca nu sunt patologici. Acum am un herpes, gatul ma ustura, nodul persista, nu stiu ce sa mi fac, unde sa ma indrept si ce tratament sa fac. Ma tot gandesc sa nu fie un limfom, toate analizele de sange sunt bune( vsh, chiar frotiul de sange periferic unde s-au evidentiat rare limfocite reactive), in luna iunie mi-a iesit candida pe limba, acum nu dar limba e incarcata si cand o curat are un strat branzos, si mai am si un miros utat al gurii, stomatologic cica nu am ninic. Ce ma sfatuiti? multumesc anticicipat !
14 comentarii
0
02-10-2014, ora 13:39
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
1. herpesul.. denota.. ca este un organism slabit, cu imunitatea la pamant
cauza fiind TOT tractul digestiv
NU neaparat gastric.. dar pot fi de vina si intestinele
2 deasemenea probelmele la faringe.. pot sa se transmita inidrect.. NU numai pe calea unui refluz gastric, ci se pot transmite si reflector, pe calea sistemului nervos central sau vegetativ.. de la fiere, ficat, intestine
3. cred ca este cazul de un tratament cu Probiotic, coenzima q 10, spirulina
si tratament local cu multa gargara ( apa de gura ossidenta)
faringo-sprey 2 puf de 6 ori pe zi
4 cel ami important este regimul alimentar care tre sa fie uynul apropiat de Vegetarian..cu MULTE LEGUME..si mai putine fructe
se exclud complet LACTATELE ( se poate numai lapte prins. kefir)