doresc sa incerc un tratament naturist

18-05-2011
razvici
Nu este medic/terapeut
razvici
Buna ziua,

Am 40ani, 1.96m, 130 Kg si sunt fumator.Problemele mele sunt : am guta, daca mananc salate ma balonez si am scaune moi, nu pot manca oua deoarece mi se face rau, iar sangele este ingrosat(cu greu a putut asistenta sa-mi recolteze)
Inca nu am rezultatul analizelor de sange.
Exista medicamente naturiste care ma pot ajuta in rezolvarea problemelor mele? Va rog sa ma ajutati. Multumesc
3 comentarii
0
18-05-2011, ora 15:19
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
Buna ziua,

Nu sunt medic si sper sa intre pe forum un medic care...sa-ti raspunda la intrebare.

Ma gandesc ca,
produsele naturiste sunt pt. probleme "preventive"...si/sau mai...usoare..

Un sfat:
DOAR un medic..iti poate rezolva problema si-ti raspunde la intrebare.

Sanatate si
O zi faina.
0
19-05-2011, ora 08:43
anadar
Nu este medic/terapeut
anadar
Ai guta, asta insemnand exces de acid uric, deci o stare acida a organismului.
Aceasta poate conduce si la alte boli, oriunde in organism.
Deci se impune o alcalinizare. Oricum fluidele organismului sunt alcaline - ph de 7.4 in sange, cam la fel limfa, lichidul cefalorahidian, saliva. Bolnavii au pH-ul mai coborat - mai inspre acid. Acidoza pe la 7.2 - 7.3
Eu as urma acest tratament naturist:
1. Argila (doza peste maximul din prospect, numai dimineata pe stomacul gol). Dupa o perioada, alt produs naturist alcalin - Maganghinar, care ajuta si ficatul prin anghinare care e coleretic-colagoga.
2. Branca ursului -tinctura - este un vasodilatator bland care faciliteaza patrunderea sangelui alcalinizat prin vasele stramtorate (in spasm si cu depozite si evetual microscopice excrescente)
3. Sucuri la storcator - din varza, sau din morcov, sau sfecla rosie si mar. Reprezinta hrana vie pe care omul modern n-o mai consuma.